Sug på den!

Jaha ni kära läsare!

Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag bara jobbat, när jag kom hem slockande jag i sängen & vaknade inte förens vid halv 6..
Attans då!

Jag som vill gå till IKEA & gå runt i i barkaby för att kika i olika äffärer. Tar ju sin lilla stund att trava ut dit.
Aja, får kanske bli imorgon när jag är ledig?

Imorgon är det tvätt & disk som ligger på schemat.  Måste bli av med berget.

Haha juste!
Skickade ett sms till min lillasyster ang. Twilight premiären som jag ska gå på fredag.
Fick till baka "Jag kanske ska gå på förhandsvisningen på torsdag! Sug på den!"
Fick mig ett gott skratt!


Älskade lillasyster! Hon är den bästa syster man kan tänka sig. Även att det är jag som är 2 år äldre än henne så ser jag upp till henne.
Vilken otrolig människa hon är, hon hjälper & tröstar mig när jag är som mest otröstlig.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, du & jag stumpan!

Hoppas att allt är bra med er?

#1 - - manuela:

idag blev det som vanligt skola, men också en stund med min vän:)

själv då?<3

#2 - - Anonym:

jag ska på kryssning tor-freda=) sj?

#3 - - Marie:

jag har jobbat och sen var jag på massage :)

nu blir det vila resten av kvällen.

ha det fint!

#4 - - nadja:

tack för gratulationen gumman, och jag mår bara braaa,,hur är det med dig då?? Puss

#5 - - sara:

Sv: :).

Jorå, allt är bara bra, skola och sånt, sj?

#6 - - S O L I N:

Jaså okej, fin bild hihi.

Jag pluggar just nu på ett jättestort arbete i SO, sen matte, fysik, svenska, spanska, annat i SO m.m... ja dem bombar oss verkligen :)



Puss!

#7 - - Ida Björck:

tack så mycket :)

#8 - - Petrich:

jag kollar tv :) själv? jag har frågestund nu, om det finns något du undrar över.. :)

#9 - - Linda:

Ikea är kul!



Sv: Ja, allt är bara bra med mig. Är allt bra med dig?

#10 - - Jessica:

Sv: jo nu mår jag bättre :)

Snygg bild!

#11 - - jennifer:

det är bra, lite trött bara. själv?

#12 - - Zäta:

jag har en två år äldre syster :D



okej vad jobbar du med?



Jo jag mår hel tokej, lite trött bara, Själv gumman?

puss

#13 - - Jenny:

ja idag hände inte mkt.. sov, och var och hadlade=) händelserik dag ^^ hihi

så... jobbar du kvar på bemanningsföretaget eller hur är det ??puss<3

#14 - - Sara.:

va bra:) jo de é bara bra med mig tack:)

gjort någe kul idag?:)

#15 - - Mariah N:

ja,det är härligt med syskon.sakanar min syrra mycket träffar henne inte så ofta,jag i småland och hon i uppsala.fast jag ska upp och hälsa på henne nästa helg.

#16 - - tezza:

hej! söt blogg=)

hur är det?

#17 - - SABINA:

SV: PLuggat hela dagen igår (tråkigt jag vet), själv då?

#18 - - Anonym:

Hej, jag har opererat min fot pga Hallux valgus och sitter här och har ont ;-) Har en bra onsdag nu.

#19 - - Jessica:

Syster är bäst, så är det bara:) Hoppas du får en bra onsdag!

#20 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: hihi!

allt är kalas här!

åker om 4 dagar, kan inte vara annat än nervös och glad :D själv?

#21 - - sara:

(svar)det hoppas jag också haha x)



Inte mycket,prao prao prao -.-

din? kram !

#22 - - Melina:

kul :)

#23 - - ' j e a nn y:

sv: haha tack så mkt :)

#24 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha söt hon är

#25 - - Katja:

Haha roligt namn på filmen!

Hoppas du får en bra dag :)

#26 - - alec:

nej jag fyller på lördag gumman :) thihi men tack ändå haha



idag ska jag handla med min kp sen ska jag stor städa inför festen och allt i helgen..



du då sötgrisen??

#27 - - natti:

är det hilary duff på bilden? ja gillar inte henne riktigt, men på bilden var hon döläcker.!

#28 - - JOANNA:

sv: dte är bra men har ont i ryggen..:/ sj?=)

#29 - - Cajsa:

:P

gör du då?

xx Cajsa

#30 - - jannica:

Hoppas du får en jättefin Onsdag:)

#31 - - Millan:

Nice ju :) Gör du massa heroics o sånt nu då? ^^

Nja jag är 75. Har inte kunnat spela varje dag och så... :> Men arbetar mig sakta uppåt iaf.

#32 - - Rosita:

Längtar så mycket till premiären!

Ska bli riktigt riktigt roligt att äntligen få se Twilight. :)

Till top