Ska du också flytta?

Nu har jag tagit en paus från packandet & sitter här nu med lite tips för er som också ska flytta!
När man läser annonser på t.ex. blocket.se så kan man bli förälskad i beskrivelsen av lägenheten/huset.
Men....

Läsa detta:

Lugnt & tyst läge - Närmaste affär ligger 5 kilometer bort. Liksom bussen. Som går en gång i timmen.
Oslipad diamant - Inget är fixad sedan 1972. Inklusive rören som ska bytas om tre veckor.
Havsglimt - Kanske om du sågar ner tio björkar.
Oslagbart pris - Vi har försökt att sälja skiten i åtta månader.
Rymligt vardagsrum - Inget kök.
Gammaldags charm - Rivningsobjekt.
Storstadspuls - Ett inferno av tut, skrik och marknad varje söndagsmorgon. Bussen stanna utanför ditt sovrumsfönster.

När du tittar på en bostad, var då noga med att kolla & ta reda på vad som kommer att behöva fixas. Inte roligt att stå där med en påminelse om att rören i marken måste bytas för ca 15000 kr (okej, har ingen aning om vad sånt kostar).

#1 - - S O L I N:

Hihi ja visst var dem, vill ha allt!

Inte mer än plugg hela ikvällen + helgen =( Själv då honey?



PUSS

#2 - - andrea:

sv: jag ska chilla =)



gött! den beskrivningen där uppe; är det så det är för dig? :o

med huset menar jag.

#3 - - Your Dream Closet-,:

Jo du har faktiskt helt rätt i det du skrev, kännerman sig vacker så spelar inte underkläderna någon roll :)



Åh jag är också hungrig ! Ska äta klyftpotatis och kött ikväll tänkte jag, så gott :D



I helgen jobbar jag så jag ska väl försöka åg och lägga mig så tidigt som möjligt ikväll då jag börjar 07.30 imorn. Usch det borde vara olagligt att jobba helg...

#4 - - louise:

Vad roligt! Hoppas det blir fint!! =)

Ikväll ska jag bara slappa i soffan, själv då?? =)

#5 - - Amanda:

Du kan vinna en hårförlängning i min blogg just nu, var gärna med och tävla! :)



http://amanddaj.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-harforlangning-varde-1500-kr.html#comment

#6 - - emeli:

JAG KLARADE DET! diskussionen alltså :) tack!



ikväll ska jag ut med kompisar, annars inget spec. själv? :) puss

Till top