Sitter på jobbet nu.

Sitter på jobbet nu.

Inväntar en beställnnig som vi ska ut och hämta in snart.
Har inget bättre för mig, så jag sitter här. Hitta denna jättesöta bilden på Emma Watson. Är hon inte en riktigt skönhet?

Är ett riktigt stort fan av henne, ni som har följt har ju sett ett och annat inlägg om henne.

Vad händer senare idag då?
Jani, det blir kanske att titta i affärer och hoppas att Tony bjuder på Thai nudlar! Är sjuk sugen på det.
Aja, vi får se vad det blir av det.

Har även en himla lust att handla nytt smink också.
Tror mitt börjar bli en aning gammalt nu, min ögon irriteras lätt nu när jag sminkat mig. Har säkert ögon skuggor som är mer än 5 år gammalt!

Men men, får se vad ekonomin säger om det.
Hur som haver...

Vad ska ni göra idag då sötnosar?

#1 - - Zandra:

Jo det är hon! när paris är en gammal hagga och alla andra kända celebs kommer hon toppa alla lisor och ta över, de är iaf vad de säger?

#2 - - Anonym:

Oj,köp nytt då så att du inte får ögoninfektioner. Jag ska operera min fot. Må gott.

#3 - - Li:

Jag mår bra tack är bara lite trött i detta regnväder... Hur mår du?



Söt bild förresten:)!



Kram

#4 - - Natalie:

Fin bild :)

#5 - - Sassy:

Somrig bild! (det kan behövas lite sommar i höstrusket)

Till top