Överaskning + Drinktips!

Oj! Blev en redig seg uppdatering!

Ska sammanfatta mig kort. Igår åkte jag & Tony in för lite shopping! Resultatet blev ett linne från Gina Tricot, örhängen Ur & Penn och Partyfeet på kicks!
Bilder på mina inköp kommer inomkort!


Idag tog jag en redig sovmorgon, vaknade med ett oaket under näsan. Nyfiken & yrvaken satte jag mig upp och mötes av min älsklings härliga flin!
 Efter att ha rivit upp paketet så fann jag äntligen Sex and the City-filmen! Fick även ett sexigt nattlinne av gosungen! 

Vi har för en stund sedan ätit middag, så nu gör jag mig fin för ikväll är det sk. "Sverigepremiär" på Twilight! Pyttsan! Premiär in my ass att det är! Men hur som helt. Vi ska kolla på den idag! 

Efter att ha kollat på SATC-filmen (berättar om filmen + Twilight, imorgon).
Så blev jag inspirerad av att tipsa om Cosmopolitan!

Du behöver:
3 cl citronvodka   
1 cl triple sec               
½-1 cl cranberryjuice  
½-1 cl limejuice
Garnering: lime

Du gör såhär:
Skaka med is och sila upp i ett cocktailglas.
Garnera med en limebit på pinne eller sätt den på kanten.


Vad ska ni göra den härliga fredag?
#1 - - emeli:

oh. spännande! film i morgon och FÖRHOPPNINGSVIS en tur till länna med min bror, om jag har tur :) själv? vad gör du? puss

#2 - - louise:

Gott det ser ut!!

Bio med kompisarna, själv då?? =)

#3 - - Liene:

sv: Jga fryser också. Jag har inga plener för helgen, komme rnog sova en hel del:) Du då?



Jag vill också se twilight!

#4 - - Mariah N:

det blir en lugn kväll hemma.

#5 - - Anonym:

Mm den måste ja testa :)

#6 - - Ida josefin engdahl ' Thats me:

Ja :) Haft en trevlig kväll?

#7 - - i'josefin engdahl:

Jodå det har jag! men nu e jag trött och har ont i hela kroppen! har sovit på nått konstigt sätt haha skit jobbigt. Händer idag då? Puss

Till top