Oj, have to goo!

Usch, nu får det vara bra!

Jag har ju varit hur slarvig som helst med uppdateringar för er, ska försöka göra en förändring här.
Efter min depp-dag igår så drack jag mängder med juice och vad blev resultatet? Jo, fri från urinvägsinfektion!

Glad jag blev imorse ialla fall. Dessutom möttes jag av en smärre snöstorm utanför balkongen. Älskar snön!

I övrigt har jag inte gjort så mycket, ätit mat & letat efter min försvunna mobil, juste, den är borta! Kan inte ringa till den för batterierna har dött, tror jag.

Får kanske storstäda så kanske den kommer fram? Hur som helst så behövs det städas, vilket är ganska skönt att göra på söndagen.

Nu snart börjar ju One Three Hill som följs av Gossip Girl!
Ska springa ut med Kiwi innan det börja, vilket är typ om... 15 min! Oj, have to goo!
#1 - - baby loonia:

Svar: Annars inget =(

#2 - - Your Dream Closet-,:

heej, det är bra me dmig. Har nyss kommit hem från jobbet så det är underbart :D Ledighet väntar nu ! Hur är det med dig?

#3 - - SARA:

Okej, vad gott!:)

Veckan blir nog ganska lugn, åker till Stockholm på torsdag eftermiddag för att vara där till söndag :) Du då?

Kram

#4 - - Marie:

Okej, :)

Jo, det brukar vara så att man har för höga förväntningar, och så blir det inte alls som man hade tänkt sig. Tråkigt när det blir så!



Jaa, det var roligt!

Okej, va kul :)



I veckan blir det att plugga och ta det lungt och vara med en kompis, :) sj då?





#5 - - Maja:

Hej igen!

Jo med mig är det bra, men tyvärr har jag brytit en av dina råd, sitter och är JÄTTE kissnödig! måste springa iväg nu! Ha det unerbart!

Kram Maja

#6 - - nadja luong:

skänt och bara slappa på en söndag =D



SJälv jobbar jag på sjukhuset,,,har lite tid över nu därför är här inne och kollar läget =)



Puss

#7 - - Liene:

Skönt att dricka hjälpte:)

#8 - - Mariah N:

Gossip girl är bra.

#9 - - sara:

(svar)Samma här:)

Usch samma som förra veckan-prao! :/

#10 - - anna:

ah okej. jo jag mrå väl bra :) själv då?

#11 - - Sara.:

okej då är de som här då:P

#12 - - Moni:

hihi idag har jag myst själv då sambon spelade match.. bakar lussebullar nu mumms hihi :) själv då?

#13 - - zarah:

okej, härligt att höra :)

Har precis ätit. Är så mätt så att jag håller på att rulla iväg:P



Själv då?



puss

#14 - - Carita:

Åh, gossip girl är så bra. Och åh, vilket gulligt namn på en hund (?) ^^ Kiwi ;D

#15 - - JESSICA:

jo allt är super, hur är det själv :) kram

#16 - - louise:

okej..

jag har slappat me kompis! Själv då?? :)

#17 - - Nikolina:

åh va mysigt, vilken film? :D

i veckan blir det plugg plugg plugg o ännu mer plugg. usch.. sj?

#18 - - S O L I N:

Nej tyvärr, håller på att bli sjuk :( Själv då?



Puss!

#19 - - Emma Härnqvist:

- Va bra gumman, de är hemskt att ha urinvägsinfektion!



Igår städade jag en hel del i min lägenhet och idag efter jobbet ska jag fortsätta lite till.. Nu har jag precis vaknat av klockornas alarm, snart så ska jag göra mig reda för att åka till jobbet. Va ska du göra idag?

Puss

#20 - - Anonym:

Åhhh vad skönt att bli av m den skiten,finns ju inget värre! Må gott. kramar

Till top