Nu har jag avverkat diskhögen!

Hallå där allihopa!

Idag gick man uppskapligt, iaf för att vara ledig. Vaknade väl runt halv 12 och gick upp för att fixa lite inför dagens stora städ-dag!

Men innan vi började var Tony en ängel och bjöd på kina mat! Hur gott som helst verkligen.
Massa nudlar med kyckling! Hur gott som helst ju!

Nu har jag avverkat diskhögen!
Fy fan! Ska berätta en lite så äcklig sak för er. När jag stog och diskade så skulle jag ta en kastrull som jag hade haft i vatten (så det skulle få stå och lösa upp sig), det var fastbränd brunsås i botten på den.
Hur som helst, så tömde jag ut vattnet och en äcklig bebis-bajs luktande doft kom ur den! Fy fan! Det luktar ju inte rosor precis! haha!

Nu kl. 16 har vi även tvätt tid!
Eftersom vi inte vågar lämna tvättstugan (varför? Det är ett annat kapitel) när vi har tvätt igång så ska ni sitta där i 3 timmar. Med det har vi laddat upp för med en coca cola- burk & plockepinn!
Har av någon anledning fått för mig att Mill är bra på det?


Hur har ni spenderat eran dag?
#1 - - Ida Björck:

ja det tänker jag också på :) <3 kram

#2 - - Nikolina:

idag ska jag vara hemma och ta det lugnt

ta tag i plugget med, själv ? kram

#3 - - ❤DENISE DORNELL❤:

jasså vilken film ska du se`?

#4 - - manuela:

okej:) det börjar bli bättre, om du kanske kommer igåg kärleksdramat som jag berättade om här om dan. så har jag bestämt mej att jag ska börja glömma honom...:)

#5 - - SABINA:

Japp, det är bra lite magont, men annrs är det bra, själv då? Förresten, vad tycker du om Rihannas nya video?

#6 - - MOA:

skööönt att få sådant gjort iaf, det behövs ju! :) själv är jag sjuk, känns som om jag inte gör någonting annat just nu än att vara det, men men.. :) hoppas du får en fin kväll iaf!

#7 - - anna:

jag har spenderat min dag i soffan under duntäcket med feber och halsont =/

#8 - - Maja:

Idag har jag varit och pratat med en chef på ett personligt assistent företag. Sen så har jag även tittat på tv, stickat, varit på stan och köpt nagelbands kräm och olja och köpt safran för nu ska jag göra safransbullar :D



Behöver itne fråga vad du har haft för dig då jag läste det på din blogg, men jag vill gärna höra historien bakom varför ni måste sityta nere i tvättstugan under hela tvätttiden?!



Kram Maja

#9 - - S O L I N:

Ja verkligen, överdrivet mycket! :( Jag pluggar allt möjligt just nu, SO, fysik, svenska, engelska, matte, kemi och mer! :S



PUSS!

#10 - - Marie:

det är ingen fest att lämna disk sådär :)

#11 - - Zäta:

låter härligt, idag var jag i skolan till halv 2 sen gymmade :)

#12 - - nadja luong:

hehe ush så hemskt ,,,men så blir dt för mig med ibland när man e lat och typ lastar på med disk=)



Idag umgick jag med min honeys familj och nyligen ätit mat med de,,,hur gick din städ dag då??



Kommentera gärna om vad du känner för finnar o acne =))

#13 - - tezza:

tack för din åsikt=)

varsågod!



härligt!

jodå, det funkar väl=)



kram

#14 - - Linda:

Sv: Min dag blev som vanligt. Skolan...



Händer ikväll då? :)

#15 - - Sandra:

Men alltid skönt när man får undan den där disken!



Jodå det är bara bra med mig, själv??



Puss

#16 - - Matilda:

Hejsan!

Bara fint här! Själv?

Dock har jag otroligt mycket att göra...

Kram!

#17 - - yasmine:

haha ja den är söt och barnslig like it hehe. krams

#18 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: det kommer att bli suuuuuper skoj! :D

#19 - - Angelica:

Så härligt :)

Absolut :D dudå?



uuw det är inte precis kul att diska :p

Kram!

#20 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: Jodå det är bra :) själv då?



Ska också äta nudlar och kyckling snart..så gott!

#21 - - Elina:

Åh, vad tråkigt det låter att sitta nere i en tvättstuga så länge :S

#22 - - Mariah N:

Jobbat mellan 10-17 idag.Pratat med en kompis och handlat.

#23 - - Moni:

vad duktigt. borde jag med göra nu. hehe =) allt bra?

#24 - - Sara.:

okej:) jag o min kille ska ha mys middag ikväll:) hehe

#25 - - Jessica:

Haha va ska ni sitta i tvättstugan 3 timmar? jag håller tummarna för dig i plockepinn då :P

Sv: ja kom nyss hem från jobbet ,,

#26 - - Jessica:

Haha va ska ni sitta i tvättstugan 3 timmar? jag håller tummarna för dig i plockepinn då :P

Sv: ja kom nyss hem från jobbet ,,

#27 - - Emelie:

Hejhej Louise det var länge sen!:D

Hur e det med dig då?

Å Kommer du ihår när jag la in ett inlägg i min blogg om vilken serie men tyckte mest om...?

One Tree Hill eller OC!

Å du tyckte båda...

Så nu så tänkte jag tipsa dig om min tävling i min blogg, där jag då lottar ut One Tree Hill avsnitt:D

Så kika in å va med vett ja:P

Kraaam<3



http://www.cyreus.blogg.se

#28 - - Petrich:

det är bra med mig självdå? :)

#29 - - Zarah:

tack :) okej. jag har precis blivit klar med ett skolarbete.

Vad gör dudå?

puss

#30 - - Millan:

Mill? jag?

För det är klart, jag är bäst på plockepinn. ;D





Finns det någe annat sätt att svara på kommentarer sen btw. Eller måste man typ kommentera tillbaka ? ^^

Allt är bra här :D hur mår du gumman? Vi måste ses till jul eller något!

#31 - - natta:

sv: ja allt fint jobbar nu, hur mår du? puss o kram

#32 - - louise:

Jag har tränat men fick migrän! =(

Usch, jag hatar att städa! TRååk! :P

Hur har du haft det?? =)

#33 - - Mama K:

Hallå1

varit på användar dag för lönesystem som jag använder på jobbet och sedan på föräldramöte.

TIPS! När du bränner fast något i kastrull, ta i lite tvättmedel och låt småkoka då löser allt sig och det blir härlig doft. OBS: se dock till att skölja ur efteråt.



Kramar!

#34 - - sara:

okeejj.. nee de finns inte mkt att göra

#35 - - Sessan:

Dinos ex har försökt att ha sex med honom, är arg som satan, och hon skulle föreställa min vän!!!



<3<3<3<3<3

Till top