NU är jag tillbaka till bloggen!

Hej!
Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen igen efter en tids paus.
Jag har gjort en hel del nu under tiden då jag har varit borta, har jobbat, varit med vänner & självklart lvl:at som ett as på wow!
Kan meddela er att idag lyckades jag & Tony att komma till lvl 80! Nu väntas en överraskning som jag kommer inom kort berätta för er!

Ska faktiskt erkänna att jag har inte sovit inatt!

När jag kom in på bloggen idag så såg jag många kommentarer om föfrågan var jag tagit vägen vilket värmde om hjärtat!

Tack för alla underbara kommentarer sötnosar!


Hur är det med mina underbara läsare?



Update!

Tänkte berätta lite mer för er! Som ni flesta förstog så släpptes de nya spelet World of Warcraft - Wrath of the Lich King i onsdags natt.
Jag & Tony stog utanför butiken och köade i mer än 4 timmar! I know, i'm a nerd! Det hände ett och annat  gräl & brand.
#1 - - Ida Björck:

sådär, är sjukling :/ själv?

#2 - - Sweet Life Style:

spännande!

#3 - - JOANNA:

allt är bra hos mig sj?:D

#4 - - Jessica:

Welcome back:) Hoppas allt är bra med dig med. Kram

#5 - - Josiee:

kan vara skönt med paus ibland:)

#6 - - Li:

Ha en bra dag!



Kram

#7 - - N A T A S C H A:

Hej babe!



Jo tack det är prima liv :D

ska till stan nu !



pusss hej (L)

#8 - - sara:

Joo då det är bara bra med mej.. Lite sleten bara.. sjdå?

#9 - - hilda:

svar: allt är bra med mig:D

med dig oxå?

#10 - - isabelle:

aa allt e bra med :) dudå? det var länge sen du bloggade,.

#11 - - Anna:

haha, world of warcraft :P

#12 - - Angelica:

okej, är det kul då? :)

Härligt där med! Idag har jag tränat och pluggat :p dudå?



Kram!

#13 - - Zäta:

Ja de ska bli underbart :)

det är jättebra med mig. hur är det själv? :)

kram

#14 - - JESSICA:

okejokej =)

I fredags var jag ut och resten av helgen var jag sjuk så det blev att plugga :p själv då :)?

kram

#15 - - Sassy:

Tack!

Jag köpte den tishan på rea för rätt länge sen, så jag tror tyvärr inte att den finns kvar. Men man vet ju aldrig, Monki kanske har några kvar som de plockar fram till nsäta rea?



kram

#16 - - Rosita:

Åh, WoW..

Fortfarande lika populärt?

#17 - - alec:

älskling ÄNTLIGEN, vart har du vart och gömt dig???

PUSS

#18 - - Anonym:

jo d e väl bra =) hur e d sj ?

#19 - - Rebecka:

Har inte haft tillgång till dator så kund einte svara på kommentaren (vi disskuterade luggar, haha), men tack så mycket. Åh är du också en liten datanörd? haha jag spelar tibia istället...dålig grafi, men klassiskt :D om du vet vad det är haha

#20 - - ❤DENISE DORNELL❤:

krogen, filmkväll å lite så=) du då?

#21 - - ' j e a nn y:

sv: hehe vad menar du med det ? ^^



det är bra med mig, hur är det själv ?

#22 - - Zarah:

jo det är bra, bortsätt från förskylningen.

sjäv då?

kram

#23 - - F E L I C I A:

ja, allt är bra ;) är du bra på blogg? skulle du kunna hjälpa mig, min blogg har det blivit fel på. du kanske ser det??? :O

#24 - - Bea:

sv: jotack min dag har varit bra! haha nu har spelet släppts, vilken lvl är du?

#25 - - Melina:

sv:yes,allt bra här själv då? :)

#26 - - Jenny:

härligt:) det är bra här också:D

#27 - - Maja:

Sv: Ja eller hur! Det är jättemysigt å vårat vardagsrum nu! :)



Är det de nyaste wow-spelet du har? min kompis kille köpte det igår tror jag det var i london, tänkte om det kommit ut här i sverige än? :)

/Maja

#28 - - Marie:

Okej, va bra! :)



I veckan vet jag inte vad som händer, får se vad jag orkar osså, :) sj då?





#29 - - Cajsa:

jo då, så där.. händer i morron då?

xx Cajsa

#30 - - Nikolina:

tack sötan! härligt att du är tillbaka :)

#31 - - Maja:

okej, du är förlåten för den sega uppdateringen, du får gärna rösta på mej i dianas blogg om du vill :D

http://dianasblogg.blogg.se/2008/november/de-15-finalisterna-ar-utsedda.html#comment

#32 - - ' j e a nn y:

sv: hehe okej ^^

#33 - - S O L I N:

Ja precis, vill faktist fylla på lite grann ändå fall jag faktist inte har tunna läppar, men då vill jag göra det när något nytt och säkert är ute i framtiden utan spruta och sånt haha, who knows, men inget nödvändigt :)



Ja tack det är toppen, själv då? :)(L)

Puss!

#34 - - Malin:

Svar: haha, jag vet :D



vart i skolan och bara degat framför teven.

det är ju måndag :P

själv då?



puss.

#35 - - Millan:

Du menar lvl 80? :p

#36 - - Amanda:

Wow är kul! Hur är det nya spelet, vet du vet?

Till top