Livet handlar ju om att kunna ta risker?

Är hon inte en liten skönhet?

Inga dyra hundkläder här inte, utan hennes favorit tröja som hon har när hon är ute & springer.
Haha, börjar låta som en gammal tant som bara pratar om sin hund.

Igår fick jag ruskigt mycket med inspiration till våra kommande planer. Ganska tveksam, men är ganska säker på att göra det. Det känns bäst så.

Livet handlar ju om att kunna ta risker? Inte vara för bekväm av sig, utan ge sig ut i det okända. Well, jag är nog allt annat än bekväm av mig.
Vill ni veta en sak?
När jag flyttade hit hade jag inte en aning om hur lägenheten såg ut. Jag bara pakade med mina saker och flyttade. Längtar tills nästa år och allt vad det har att erbjuda. Eftertraktelsen av mig känns ju ganska bra också.



Förlåt för att jag inte har svarat på era kommentarer ännu, men ska ta tag i det ikväll!
#1 - - Angelica:

nähä? vad coolt :D jag satt näst längs bak med ett gäng :)

Härligt! Idag har det inte hänt mycket, ska på spinning ikväll ^^ sjdå?



Kram!

#2 - - Anna:

typ inge specielt läxor sucksuck , självdådå?

#3 - - Carita:

Svar; Hihi åh, jag vet, tack! :]

Jadå, det är bara bra. Allt fint med dig? :*

<3

#4 - - malin:

gu vad söt =)

#5 - - micaela:

Jadå, jag är helt okej:) Hur mår du?<3

#6 - - ANGELICA:

sv: jaha okej :) är du ledig alla de andra dagarna i veckan då?

jo jag mår allt bra. du själv? :D

#7 - - sofie:

sv: haha, jaa fullt upp har jag nästan alltid.

Åh, jobba, de skulle jag också behöva! är i stort behov av pengar. vart jobbar du?



Jora, just nu är det bra med mig. Är av med förkylningen . :) Men min plan om att festa på lördag har blivit inställd tillsammans med festen. Käns lite kasst! Men jag hittar nog nått nytt, jag brukar lyckas iallafall. Hur är det själv ?

#8 - - Lisa:

söt hund :)

#9 - - Mikaela:

Såg att du bodde i Stockholmsområdet. Jag håller på och utbildar mig till nagelteknolog och gör mer än gärna iordning era naglar för BARA 250:- under utbildningen. Är du intresserad? Hör av dig och läs mer info på min blogg.

#10 - - Your Dream Closet -,:

nej vilken söt liten vovve är det din? :)



Idag har jag varit ledig så jag har spenderat tid nere på stan. Varit på synundersökning och kollat runt lite. Har du hittat på i snöovädret?

#11 - - S O L I N:

Tack så mycket honey! Ikväll ska jag nog trösta mig själv med skön och fräsch kväll och sedan plugg. Händer hos dig då? :)



PUSS!

#12 - - Sandra:

naw sånn liten sötnos!! :)



Aha är sugen på att se den jag också, men min dumma sambo var inte bio sugen i helgen.



I veckan? Ja inte mycket, sista veckan i landskrona tror jag nog innan vi drar hemåt. Så mycket städning och sådär innan julen + att en av Johans lagkompisar ska sjunga på ett releaseparty i helgen. Så det ska bli kul :) Vad har du för planer?



Puss

#13 - - Anonym:

sv. okej :) jo det är bara bra med mej, och dej? :) kram

#14 - - Carita:

Svar; Åh, så bra :)

Imorgon blir det skola först, och sen ska jag träffa en kompis efteråt. På kvällen blir det Desperate housewives, sushi och allmänt mys ^^, Själv då cutie? :* HUGS <3

#15 - - Nina:

neeej vad jobbigt med urinvägsinfektion! :(

är det bättre nu då?



kram!

#16 - - alecc:

vad lite snö ni har :S

#17 - - Elina:

Vilken söt liten vovve :)

#18 - - Elina:

Jo det är bra med mig. Lite förkyld bara.

Med dig då?



Kram

#19 - - anna:

fan jag vill också ha en sån där liten hund. som man kan ha i handväskan typ. ska jag nog ha sen när jag blir äldre.. mysigt!

Till top