Hiss eller Diss?

Nu är det snart en vecka sedan EMA-galan ägde rum.
Lite långsam som jag är, har äntligen hittat en bild på galans sötaste/roligaste-klänning!

Verkligen en fantasifull klänning, kanske inte den mest lättaste att ha på sig. Hon kan ju inte för guds skull sitta ner!









Vad tycker du om klänningen?
Hiss eller Diss?
#1 - - Johanna:

Min vecka ser ut som en stor katastrof, läxor hit och dit. Sen träningar och kalas blir det nog också. Dindå? :)



Kram

#2 - - Johanna Evah:

Den var ju faktiskt rätt tuff.. men inte direkt något man hade velat bära själv !

#3 - - M o l l y:

Svar:

Taack! :)

Ja allt e fint, self?

Kram

#4 - - sara:

Okej.. joo de e bra med mej...

Den klänningen va då inte fin. Skulle jag aldrig vilja se i min närvaro :P

#5 - - N A T A S C H A:

hehe okey =)

just nu väntar ja på en kompis =)sjlv?



puss söt <3<3

#6 - - Ida Björck:

ja jag tyckte att frankrike var superb :D



diss :P

#7 - - Jenny:

åh tack så mycket!:) allt bra med dig?

#8 - - e m m a:

- DISS! Inget jag skulle bära. Fast det är en rolig idé.. Men nej tack.



Jo de är skönt att lägga sig i tid, de ska jag försöka göra idag med, ska baka lite idag tänkte ag och sen kolla på Desperate. Du då? Kram

#9 - - Maja:

jodå, helt slut på eneri bra :P dudå?

#10 - - Liene:

sv: Ja, det är bar afint här:) hopas att det är bra med dig med.



Fräck klänning! Den passade ju väldigt bra på Katy och hon är så söt i den;)

#11 - - jannica:

Hejsan allt bra med dig?

#12 - - Nikolina:

tack för ditt svar :)

diss diss diss!

#13 - - isabelle:

oj stackars dej :(



vad har du gjort idag då? btw älskar Katys klänning, såå söt och rolig! jag har hittat en jääättte konstig outfit med henne.. jag sätter ut den på bloggen imorn så kan du kolla, puss

<33

#14 - - Hilda:

Absolut Diss, jag skulle ALDRIG tänka mig att gå omkring i en karusell. Haha

Fast den var ändå cool :P

#15 - - Nina:

haha, diss!





allt är bra med mig, hur är det själv?

kram!

#16 - - Karin:

vet inte, fick det av Anna, hon är så go:)

#17 - - DENISE DORNELL:

hej allt e toppen:D själv då?:)

#18 - - JESSICA:

härligt härligt =)

Jag har bara hunnit varit i skolan, för din del :)?

kram

#19 - - Linda:

Tack så mycket.^^



Haha jag tycker det är kul att hon bjuder på sig själv.^^ Klänningen va cool.



<3

#20 - - Terese G:

Jag tycker att den var underbar! Men ja.. lite opraktiskt kanske. Men vill man vara fin så får man lida pin!

#21 - - erika:

SV:haha du är som min bror,han är typ ochså helt tokig i wow:)

Jag tycker klänningen är jättegullig,hiss för min del men lite svår att ha på sig:)

Kram

#22 - - Jessica:

Den var ju lite rolig, men snygg? Nej

#23 - - Sessan is bride to be:

Jag förstod inte riktigt med EMA i år, alla hade lustiga klänningar. Såg du beyonces, herregud!!!!

#24 - - Mela:

Okej vad jobbar du med då? :)



Det är bra med mig är lite trött bara och just nu väldigt hungrig hur är det med dig då?



Kram ;P

#25 - - Nikki:

Nej va ledsamt! :(



Va bra! :)

Hmm, jag har stått i köket och nu på kvällen är jag barnvakt :)

Durå? :)

Puss

#26 - - Sara.:

okej:) hehe jadu jag gillar inte regn och jag gillar inte alls november månaden;)

#27 - - C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E:

Jo men ändå, bara lite mer plutiga :D

#28 - - Mariah N:

sv!,tack så mycket,hiss.

#29 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Ja den var riktigt söt den klänningen! Inget man har på sig en helkväll kanske :P

#30 - - Angelica:

Nja, förstår ju lite men om man säger att jag mest spenderade lektionerna i nian på att prata med folket runt omkring mig, på svenska ;p

Ja okej :) Vad jobbar du med?

Jo det är bara bra med mig! och med dig? Kram!

#31 - - Zäta:

haha visst lite rolig, klockrent på en maskerad o man kommer som ett tivoli. men inte på en gala, nej diss!

#32 - - Evelina.:

diss !

Den var för överdriven tkr jag.

Jora, det är bara bra, sj ?

puss :P

#33 - - Marie:

Varsågod! :)

Jadå, det är bara bra med mig.

Hur är det själv?



Puss!

#34 - - Anonym:

sv: hehe riktigt skönt :)



hm, har itne gjort så mkt idag, själv då ?

#35 - - Petrich:

japp :D du lär ju se det.

#36 - - Malin:

jora, det rullar på :)

själv då?



Puss

#37 - - Jessica:

Haha ojdå, den där klänningen var ingen hiss :P



Nej jag har bara legat hemma och vart sjuk ursch ursch ..

#38 - - Nina:

ja, superfina. :)



puss.

#39 - - Katja:

mein gott! DISS!

#40 - - sara:

Sv: Jadå min var bra. jag satt och funderade när jag såg henne ha den på sig på ema hur hon fick den på sig över höfterna, ser lite skört ut, hehe

#41 - - SABINA:

Hejhej, vad tycker du om kollektionen Commes Des Garcons har gjort för H&M?



Ps. DISS på Katy

#42 - - Nilufer:

snygg blogg

#43 - - Carmen:

hahha et är sant tycker jag oxå men det bästa är att bara lägga på då... inte sitta och lyssna.. :D hihi

allt bra?

pussas

#44 - - Sassy:

Jag gillar den! Den är annorlunda, lekfull, cool och rolig!



Det är bara bra tack, är ledig idag:)

Hur är det själv?

#45 - - frida:

jag måste ju säga att klänningen är dö fräck!!! oavsätt vad jag tycker om personen som bär den :)

det blir en hiss från mig.



jag jobbar som städerska på min mammas jobb...inte jätte kul kanske men pengar är ju alltid pengar :)



kram

#46 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: Tack! :D

#47 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: okey! :)

vad bra att du mår bra!

ikväll ska jag vara hemma och fotografera en massa smycken åt en hemsida så jag har att göra :D

själv då?



puss!

#48 - - Jenny:

den är verkligen unik men inget man kan ha på sig direkt. måste nog bli en diss :)

#49 - - alec:

du jag tycker den är UNDERBAR hahah men ja jag vet inte hiss tar jag nog :P bara för den är sååå cool.



hur mår du min kära??

#50 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha vilken grym klänning! nog inget man skulle bära ändå :P

#51 - - louise:

konstigaste jag sett!!

Den var ju... färgglad.

#52 - - Melina:

hahaha fet diss

#53 - - humorsajten:

Han är så rolig benjamin!!:D idag ska ja baka bullar:D

#54 - - Loo - Veckansblogg ?:

diss! Vad tycker du om Dopeboy ? (kan lyssna på min blogg)

#55 - - Becca:

ska till en kompis snart,själv då?



cool klänning!hehe

#56 - - emeli:

haha.precis ;) annars äre ok. själv?



jag måste nog säga HISS! den var så otroligt kreativ på nå sätt :p

#57 - - malin:

Absolut hiss!

Jag gillar ert hjärta. De e sött men ändå lite "grovt". Cool blandning! ska ner till Tibto i helgen på 50 års kalas så det blir skoj!



Ha det bra

#58 - - jannica:

Hoppas du får en fin dag:)

#59 - - Maja:

Hiss till hundre, en helt udnerbar kläning. Inte alls annorlunda men hon har en liten tuthc av sin egen stil, men inte för mycket.

#60 - - sara:

(svar)Aa jag har hört om det nya WOWspelet,några i klassen prata om det :P



Jag tycker hennes kläning är otroligt söt så av mig får den Hiss :)

#61 - - Ellinor:

Inget jag personligen skulle vilja ha på mig, men klänningen är ögongodis!



Jag mår bättre, tackar som frågar :) Hoppas du får en fin dag!

#62 - - Sandra:

Hiss! Tycker den är härlig.



Ja helgen var toppen. Alltid kul att komma till malmö :) Hur var din helg?



Puss

#63 - - F E L I C I A:

Jo, allt är bara bra :) själv då?

är lite nerövs för utvecklingssamtalet.. men vet inte varför får allting positift fast jag är nervös, hmm :)

#64 - - F E L I C I A:

ÄLSKAR HENNES KLÄNNING, GULLIG!

#65 - - Angelica:

diss :D



sv ne jag kollade den inte .. vad är det ? ema galan altså, haha jag kollar aldrig tv :D

#66 - - L o t t i i i z z:

haha, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den där klänningen ;) haha.. den är varkens en hiss eller en diss! hehe!



HOppas att allt e bra med dig snäckan? Kramkram

#67 - - Sessan:

Älsk,ling vad är det som har hääänt? Du är heelt bortaaaaa :(

#68 - - Mama - K:

Tackar, det är bättre.



Ska på bröllop i helgen, ska bli jätteroligt.

Kramar.

#69 - - jennifer:

diss! riktigt uggly!

#70 - - Sussi:

Hiss på något sånt där, men diss överallt annars.

#71 - - Mariah N:

snygg klänning.hiss!

#72 - - Bea :):

Hej! Haft en bra dag?

#73 - - Natalie:

Det var nog inte den finaste klänningen jag sett, men rolig var den verkligen :)

#74 - - Johanna:

Jag tycker den är jätte cool !

#75 - - Karina:

Jag tycker att hon är ascool då jag gör tummen upp för hennes klänningar! Däremot är jag tveksam till om jag skulle passa i dem... Hehe.



Ha det gott!

#76 - - ' j e a nn y:

hej hej.



Sugen på en design ?

Var med i auktion eller köp dig en färdig design

eller varför inte köpa en design efter dina önskemål :)



Läs mer i bloggen.

#77 - - movemi:

tror att klänningen va mer för skojskull. Jag älskade alla hennes roliga och inspirerande outfitts

#78 - - - H O D A *:

- ellerhur baby !



awh vad härligt att höra, idag har jag bara jobbat /; är riktigt seg sen kollat film bara du då ?



oh jag älskar katy perry hihi PUSSPUSS

#79 - - julia:

Diss!

#80 - - mathilda:

diss ^^

#81 - - Lexie:

jora, allt är bra :) sj? :)

diss :P

#82 - - e m m a:

- Var är du hjärtat?

#83 - - yasmine:

hehe klänningen var ju rolig men i de stora hela blir de nog diss om hon inte kan sitta i den hehe, allt bra med dig idag då? krams söt

#84 - - Cajsa:

heeej! :D

allt bra? Jag har sååå tråkigt! XD

xx Cajsa

#85 - - Maja:

den klänningen var så sjuuukt tuff!

/Maja

#86 - - Maja:

du har varit seg på att uppdatera? "/

#87 - - Zarah:

stor diss tycker jag.

kram

#88 - - anna:

den är ju inte speciellt snygg. men hon är så jävla skön & förjävla snygg. så hon kan ha vad som helst och ändå se hur tuff och snygg ut som helst!

#89 - - Sofie:

Den är ju hur häftig som helst :D Hela hon är bara hur häftig som helst!!!

#90 - - Sandra:

Hiss faktiskt, den var ju cool. ;D Väldigt opraktiskt men. Hon hade sånna härliga kläder i EMA.

#91 - - Linda:

Haha.. Vilken cool klänning!

#92 - - Pessi:

Hiss! Den är ju skit cool :) <3

Till top