#1 - - Alexandra:

jo det e bra :) dudå?

#2 - - zarah:

vara med min kille:) dudå?



puss

#3 - - caroline:

ååh söt unge! :D

allt bra med dig?

#4 - - NELLI:

dem var jättegoa :D villu smaka?



puss!

#5 - - SANIBO:

åh, jag saknar heath..

och dom är riktigt lika!



sv: idol blire ikv! sj?

#6 - - ♥JuJu♥:

#7 - - ♥JuJu♥:

Tack sötis!

Bra, själv? :)



De är lika :O

#8 - - Anonym:

nice! Vart då?



åh Heath <3 Ja gud vad lika dem var :o

#9 - - Malin:

Dom är jättelika! :O

Saknar Heath Ledger, underbar skådespelare.

#10 - - Moni:

nhaa så söt hihiih , dem var verkligen lika.. i helgen blir de lite fest , men annars bara ta de lungt, ta de lugnt med flytten ;) kramiz

#11 - - cammie:

nu ligger stövlarna uppe =) sabla fina om jag får säge det själv.. haha ;)

#12 - - GINA:

haha verkligen, och namnet passar ju så bra in ;) Ta det lugnt bara, är småsjuk! Du då?

#13 - - JOANNA:

sv: nej brukar inte heller äta godia speciellt ofta.

jag vet nite vad som händer imorgon förutom att jag ska sova ut:) sj?<3

#14 - - Linda:

Hon var ju supersöt!



Sv: Imorgon ska jag vara med kompisar och så. Sj då?

#15 - - andrea:

sv: imorgon ska jag först ha eva&adam-maraton med min kompis, sen ska vi och käka på en pizzeria, sen drar vi oss till lyktan och träffar massa människor :) dusjälv?



vila i frid, heath ledger.

och ja, dom är riktigt lika :)

lika söta!

#16 - - S O L I N:

Skönt att höra. Imorgon ska jag nog in till stan och senare möta upp familjen för att äta ute =) Själv då?



PUSS

#17 - - Olivia:

de är faktiskt jättelika ;)

#18 - - Anonym:

Gu vad lika, hon är ju söt som socker.

#19 - - Sandra:

Naw så lika & söta :)



Jaha vad skönt. När blir flytten då?

Förstår det, tyckte det var tokmysigt när vi flyttade förra året.



Åh nu blev jag också sugen på pizza haha. Ingen som har öppet halv fem tro? :P



Puss

#20 - - Ulrika:

dom är lika :D



ikväll ska jag fira farfar som fyller år sen ev. utgång. Du då?

#21 - - Vanadesse.:

Åh va kul att ni ska flytta:D Har ni hittat nån fin lägenhet eller ni håller på? Jag vill oxå flytta =)



Visst ärdomlika. Sjukt lika! Dottern är lika vacker som sin far.

#22 - - Emms:

Men stackars lilla tjej, hennes pappa är död ju! :(

#23 - - joanniis:

åh jo hon är super sööt :)

#24 - - linnea:

så himla söt!!

#25 - - jannica:

Godmorgon! Hoppas du får en fin lördag:)

#26 - - ANGELICA:

sv: haha ja det skulle bli twilight :)

fast den gick inte så vi sket i det.

#27 - - Sofia:

haha erotikfesten var superskoj :P

#28 - - Christina:

aw vilken söt unge! :)

#29 - - micaela:

sv: Visst kan jag göra det :) När jag får batterier till min kamera :S



Imorgon ska jag slappa tror jag :) dd?<3

#30 - - Ida Björck:

så söt dotter :)

#31 - - Hilal:

Hellu! :)

Kika gärna in i min blogg och se när min bror spelar basgitarr! Skulle uppskatta en kommentar! :)

Trevlig kväll!

#32 - - Linnea :>:

ögonen har typ precis samma form! :)



sv; ja, det var det också :D

#33 - - nosh:

OMG! en flick version av heath? haha

riktigt lika!

kram

#34 - - Jenny:

hon är typ sötast =)

#35 - - Ulrika:

aa dom är väldigt lika!



Joo då allt är toppen sj då?



puss

#36 - - Evelina:

Hon är en riktig kopia av honom!:)



SV: Här är allt finfint, längtar till jullovet för fullt! Sj då?:)

Till top