Frågestund!



Jag känner mig verkligen urform idag.
Men jag vill ändå köra igång med en liten frågestund.
Ni ställer frågorna & jag svarar.
Det kan vara allt mellan himmel & jord.

Tänkte köra detta till imorgon, va sägs om det?

För er som inte ska ställa en fråga, gör gärna det i något annat inlägg. Lättare för mig att kunna veta vilka som är med och frågar.

#1 - - Nikolina:

jaha åh va mys, var den bra?

jag mår bara fint, sj?:) kram

#2 - - Marie:

Jaa, så är det. Men ibland så är ju filmerna som sina förhoppningar!



Okej okej! :)

Idag har jag bara gått i skolan, gick ända till 16.20 och sen efter det har jag bara tagit det lungt, sj då? :)



#3 - - zarah:

okej :) Jag mår bra, hur mår du?



puss

#4 - - Moni:

han spelar hockey, kom precis hem helt slut efter en hel dag men bara shopping hhe. själv då? kramizz

#5 - - SARA:

Joo, det är Horse Show till helgen, så ska upp till Stockholm på torsdag och åker hem på söndag :)

Träningen gick super!:)

Puss

#6 - - Zäta:

SNYGG BILD



favorit blogg?

#7 - - Sassy:

Vilken fin bild!



Vilken är din högsta dröm?

#8 - - Becca:

Drömjobb?:)

#9 - - louise:

Snygg bild!

Nä jag har inte gjort så mkt! Händer i veckan?? =)

#10 - - Jessica:

härligt :) nej ingenting, jag pluggar, dudå =)

#11 - - Mama K:

Hallå!

Jag älskar din hårfärg, vilken är det?

Går du till frissan eller gör du det själv?

Eller har du sådan tur att det är din naturliga färg?

Anyway, Skitsnyggt!!!!!!

#12 - - Angelica:

TACK så mkt:) hihi du

kom på att du ågade ngt om modelling och så?

vart det av för dig ?=) kram

#13 - - Jenny:

hihi ja det är lite kul =)

jag kommer berätta snart ^^



det är bara bra^^ hur är det själv?

puss<3

#14 - - Gina:

tack tack:)

#15 - - ida:

Mysigt. hittade du nått fint då? :)

#16 - - Linnea :>:

Fin bild :>



sv; varför började du blogga?

#17 - - Linnea :>:

sv; tack så mkt :))



fin bild ^^



fråga - varför började du blogga?

#18 - - S O L I N:

Hihi vad bra. Jo imorgon blir det en jättelång skoldag och massa plugg tyvärr, sen blir det kanske en runda i torget dock, får se om jag hittar något snyggt :)



Själv då honey?

PUSS!

#19 - - evelina:

åh vilkem fin hårfärg du har, är det din riktiga eller är det färgat sådär ? verkligen jätte fint :)

#20 - - Lisa:

svar: ja, det är bara bra med mig :) sjvdå?

#21 - - movemi:

Är det där din naturliga hårfärg?

#22 - - Jen:

Usch va jobbigt, måste kolla igen ja me. BlÄ

Gud va fin bild!!

Hmm,

-Vad är din favoriträtt?

-Vad brukar du göra på din fritid?

-Vad vill du jobba med inom 10 år?

#23 - - Vanadesse.:

d e fint med mig :) hur e d med dig då?

#24 - - Your Dream Closet-,:

har precis vaknat så idag blir det en lugn dag :) Ska till jobbet och kopiera mitt CV i en hel del exemplar, och sen ska jag till posten och skicka ut det till olika ställen. Ska på någe julmingel ikväll angåen Aloe Vera, så det blir kul :) Vad ska du göra idag?

#25 - - Anonym:

sv. mja :) okej skönt, jag ska till skolan i två timmar, sen till stan med mamma och sen intervaller på kvällen :) och du? :) kram

#26 - - Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!:

Hur sköter du ditt hår?

#27 - - Angelica:

Jorå :D

Ajdå, börjar du blir sjuker eller?

Jomen det är bara bra med mig :) lite frusen bara XD sjdå?



Kram!

#28 - - alecc:

hej älskling.... nej ucsha fy för urinvägsinfektion äter du pencillin??



PUSS SÖTASTE

#29 - - Anonym:

Sv: Ja, absolut! :) Snön är ju här!



Sj?

#30 - - cornelia:

halllå louise ! vad hände med den där killen som hade hoppat från den där båten du o tony var på ?:O

#31 - - micaela:

sv: Okej:) Najsnajs, men det kan man vara ibland ;)

Idag var jag i skolan och nu är jag hemma :D dd?

#32 - - Sofia:

visst är den?:)

Gina Tricot så får hoppas att den finns i butiken imorgon i stan :D

#33 - - sofie:

sv:

okeej, trivs du med jobbet då? :)



I morgon ska jag till läkaren och få svar på lite prover jag har tagit, sen ska jag till skolan och se en teater och så ska vi väl diskutera den sen, så slutar jag nog vid 12.30 tror jag. Sj då?

Puss !

#34 - - Ida:

Va fint hår du har:D

#35 - - Sessan:

Världens vackraste bild på dig stumpan!! ÄLSKAR DIG!!



Börjar du oxå tröttna på bloggen? :(

Till top