Fasiken, var det bättre förr?

Haha, hittade denna bild på mig själv som antagligen är tagen för 3 ½ år sedan!

Utan för huset & vi skulle till Hanna, om jag inte mistar mig? Shit, det var ju jättelänge sedan. Samma år då vi började gymnasiet.
Tänk vad tiden går.
Mycket hemska saker har hänt, men även bra saker.

Nu när jag tänker tillbaka, blir jag sorgsen. Vart tog alla vägen? Eller det kanske var jag som försvann?
Nej, jag vet vem jag är och vet det fortfarande och kommer alltid göra.

Men visst fasiken, saknar man det lite. Det gör jag minnsan.
Alla kvällar mer eller mindre spontana, satt ute & grilla eller när vi satt & snacka till månen tog över för solen.
Oja, det var mysiga kvällar & vi alla har vuxit upp.

Eller?
#1 - - Carolina:

Svar: Den Listerine är så stark så dom har fått ta bort det munsköljet på Apoteket nu för det fräter bort flourlagret från tänderna haha, men jag tänkte ändå använda upp min flaska :)

#2 - - elin algotsson:

Tack så mycket, kul att du kollade in :) din va fin med!

#3 - - e m m a:

- hej söt. hur är de? kram

#4 - - Lovisa:

svar: jaaa, verkligen! :o önskar man såg ut så!

sköt om dig!

kram

#5 - - nosh:

kolla gärna in bloggen för att köpa adidas kläder!

kram!

#6 - - e m m a:

- de är bara bra, eller nej jag är toktrött. du har ju ny header vet ja!

och bloggkoll har du med.. de har ja inte tänkt på förut. har nyss fattat grejen.



såg att du skrev med min lilla söta syster med.



kramar

#7 - - e m m a:

- då ska jag lägga till dig där med..



http://majahqvist.blogg.se lillasyster maja.



har du gjort den själv så är de ju lätt att fortsätta ändra. nu ska jag nog sova.. kramar

#8 - - anna:

sent svar. men yesbox det är bara fint med mig :) hur mår du då?

#9 - - e:

hehe okej :)



jaa allt är bra, sj då? =)

#10 - - Fiski:

svar: avisstja! det har jag nästan glömt. ><

här händer inte speciellt mycket, äter lite frukost och så :)

kram

#11 - - Nina:

svar: idag ska jag till skolan, sen måste jag nog plugga massor. blä!



själv då vännen?

kram/nina

#12 - - ewezi:

Sv: haha tack så mycket söta du :D

Allt bra med dig?

#13 - - Dress Like a Princess:

bra skrivit gumman!

#14 - - Sassy:

Tiden går otäckt snabbt ibland!

#15 - - Sessan:

Söt du är vännen!!! Jag har lagt upp inlägget nu tihi :D

#16 - - L o t t i i i z z:

Känns konstigt när man börjar o inse att man faktiskt börjar o bli vuxen.. jag har nu börjat o inse det nu när alla har börjat o skaffa barn, hus o hund, typ ;)



Själv så lever jag nog fortfarande kvar lite i mitt "gymnasie-stdium" ;) hehe.. och tänker göra det lite till innan jag kan börja o bli allvarlig. Känner att jag behöver det lite till.



Jo tack, med mig är det bara fint :) Är ledig idag med! Så idag ska jag ta o bada lilla vovven.. sen får jag väl ta o köra någonstans så att jag inte börjar o klättra på väggarna eller nått ;) haha!



Haft en bra dag snäckan? :) Kramkram!

#17 - - alec:

älskling, vi borde träffas :)????

#18 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: vad bra att du fick en bra helg :)

min helg var jätte bra, uppmärksamhet om och om igen :D



förkylningar är bara dumheter, eller vad säger du? :D



just nu sitter jag på jobbet, slutar om 1h och 20 minuter :) sen blir det att åka ut till stallet och rida lite :)

själv då, vad händer idag? :*

#19 - - Dress Like a Princess:

tack :)

ja de är bara bra sj?

kram

#20 - - HannahSthlm:

Kul med gamla bilder iaf;)!

#21 - - alec:

bara hojta till!!

#22 - - Sessan:

Fan jag har fått jobb på ett ställe jag inte vill jobba!! :( Det är i samma byggnad som jag gick gymnasiet på, och det är en massa snuskiga killar som jobbar där och alltid raggar på alla elever :(

#23 - - Nikolina:

Hej godis! tror du på att vissa människor kan se in i framtiden? kika i min blogg och kommentera ditt svar, vore jätte snällt! tack i förväg och puss :)

#24 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: haha ja, bort med förkylningarna!



jag jobbar på OKQ8 kundservice faktiskt :)

vad gör du själv om dagarna?



ja hästar är underbara djur!

jag har ridit i 13 år nu :)

rider du?

#25 - - alec:

det är upp och ner om jag ska vara ärlig :S

#26 - - Julia:

Jag har inte haft en spontan kväll under det senaste året :P

#27 - - Bea :):

svar : spelar på killens ibland den heter al akir tror jag

#28 - - Johanna:

Tack så mycket! :)

Den är inte så bra på att uppdateras dock. kram

#29 - - e:

aa håller me :D



ja har haft möte med en fotograf :P

durå?

#30 - - Nikolina:

okej, tack för ditt svar sötan :)

annars da? allt bra :D <3

#31 - - Bea :):

Vilken server spelar du på då?

#32 - - Nina:

åh tack så mycket! :)



vad ska du göra imorgon då? nåt spännande? hihi



jag är lite trött, men annars är det bra!

hihi.

jag har itne börjat plugga än, usch på mig :P



förresten, har du bloggkoll? ska vi lägga till varandra? :)

puss!



#33 - - e:

vet inte riktigt får se :D

åh va härligt :)



puss

#34 - - Bea :):

svar : okej . Jodå det går la. spelar lite bg's och farmar lite ibland tycker de e skit skoj haha ^^

#35 - - FEBB:

ehm, ja jag tvingar dig! :)

#36 - - Bea :):

svar : ja precis, synd att ja inte kommer få spela så mycket då, killen kommer va som en galing för att bli lvl 80 haha ^^

#37 - - Jenny:

oh Minnen =)

saknar spontana kvällarna.. och våra skrattanfall.. hihi bilden är fini du =)

#38 - - Nikolina:

det är sådär :)

#39 - - Nikolina:

nja det är bara lite jobbigt läge just nu. inget ja vill prata om lr så , du förstår säkert :)

#40 - - Bea :):

svar : hade gärna velat ha en egen gubbe men e lite för lat för att levla hehe

#41 - - ' j ea nn y:

designen blev ju fin :)

#42 - - Nikolina:

nja typ inget, borde plugga men orkar verkligen inte är så slö. själv?

#43 - - e m m a:

- jag är uppväxt med datorer och har lekt i photoshop sen tio-årsåldern. för mig är de en självklarhet att kunna använda sig av de.



jo de är min lillasyster de där.



hur har din dag varit idga då? kramar

#44 - - MADDE:

Jag saknar det verkligen. Allt var liksom bara lätt, kul och spontant. Nu känns det nästan som man inte känner personerna som man förr kunde utan och innan. Alla bara försvinner, saker bli seriösa och vuxet.



Jag vill bara leka och ha kul liksom! Bara vara och inte behöva planera och tänka. Jag ogillar strukturerat liv. Jag vill bli astronaut eller nått.

#45 - - yasmine:

tack kul o höra. nu ska jag åka till min man en sväng vad gör du själv? krams

#46 - - Caroline:

Svar: Många gånger, det går ju upp och ner hela tiden :)

#47 - - Fiski:

svar: jag ska träffa världens underbaraste människa som jag inte träffat sedan förra sommaren + 2 till varav en jag aldrig träffat förut.. och sen ska vi gå och se Slipknot. :D

#48 - - ' j ea nn y:

sv: jag kanske kan fixa till en lite livligare header till dig när jag får tid :)



öhm, det går bra för mig, känns lite skönt nu när man inte har så många & nu när det inte ör gratis löngre.

#49 - - Caroline:

Svar: Nu är det alldeles lysandes, tack :) Hur är det med dig?

#50 - - Fiski:

svar: jaa, underbart! :D

#51 - - Hanna:

Gud, jag saknar det också. All spontanitet, nu känns det som man måste planera så mycket mer och även om man planerar så är det så många som inte kan och det är så många om man inte träffar längre...

#52 - - ' j ea nn y:

sv: minst 50:- för en hel gjord design.

#53 - - e m m a:

- jasså? vad för sorts elektronik :) söt du är..



min dag har INTE varit så speciellt slapp. har arbetat 7.30-16, ut med lånehunden, blogga och sen ut till lager 157. är grymt trött idag.. som de senaste dagarna tycker jag.

va ska du göra ikväll då?

#54 - - ewezi:

SV: Jodå det är bara bra :D

#55 - - ' j ea nn y:

sv: visst är jag det, jag kan göra det när jag får lite tid över :)

#56 - - Caroline:

Svar: Idag har jag varit i skolan och sen tränat :) Vad har du gjort?

#57 - - FEBB:

Tack sötpaj !<3

#58 - - ' j ea nn y:

sv: visst får du det ;)

#59 - - Jenny:

hihi

mjo natten har varit okej.. antar att du syftar på mitt inläggg om att det var dödskul=)

de roligaste var imorse när mogonpersonalen kom och Josef och Nicklas på jobbet började berätta och visa allt som hände när dom var på teneriffa.. gud vad jag skratta =) hur har din dag varit? <3

#60 - - Bea :):

svar : ja precis :)

vad har du gjort idag då?

#61 - - FEBB:

Ja allt är toppen! :) Självans?<3

#62 - - ewezi:

SV: eller hur :) vad har du för dig då?

#63 - - emelie berglund:

söt :)



jo med mig är de super :D

självdå vännen?

#64 - - smet:

antingen minns man bara det bästa eller det sämsta, eller så är man rädd för förändring.. tror jag

#65 - - ' j ea nn y:

sv: hehe ok.

Till top