En känsla av tomhet..

Har ni någonsin befunnit er på botten, verkligen känna sig att man inte har kunnat ta sig ur skiten?

Jag är inte olycklig, verkligen inte. Jag är förlovad med världens finaste kille & har en helt underbar hund och jag skulle inte kunna vara mer lycklig med honom.

En känsla av tomhet & något som saknas har länge haft sin plats i huvudet på mig.

Men igår kom en bekräftelse på att saker kommer bli bättre, riktigt jävla bra faktiskt!
Planer som kommer sättas i verket & lyckan som bara sprider sig i kroppen på mig, jag kan inte beskriva den.
#1 - - Sessan:

BRA ÄLSKLING!! Sudda bort det där tomma hålet, jag känner likadant, men mitt vägrar att fyllas ut. Utan alla idioter runt omkring mig som fortsätter att göra mig illa gräver det bara djupare!!



SAKNAT DIG!! SKÖNT ATT HA DIG TILLBAKA IGEN!! <3

#2 - - alec:

vad för planer? vad händer hos dig, uppdatera mig?? :) jaaaaaa tackkkkk...



LOVE

#3 - - Bea :):

sv : jo det är samma med mig sjukt svag för de små liven

#4 - - Bea :):

svar : Jo jag har 2 st redan nu :D Har inlägg där det finns bilder på dom under kategorin Bea's Bild(er) du får gärna kika :)

#5 - - Bea :):

förresten jag la till dig på bloggkoll :)

#6 - - Bea :):

svar : vad roligt :] hoppas verkligen att det kommer gå bra vill ha torsdag idag haha :D

#7 - - Alexandra:

I have--- men kommit upp igen :D

#8 - - emelie:

vad glad jag blir för din skull :)

bra att de vänder, de är ju absolut de bästa!

#9 - - Caroline:

Alla känner väl sig någon gång... övergivna?

#10 - - antonia:

aa lr hur.. jodå det är bra med mig :) sj'lvdå?

#11 - - Sandie:

vet hur det känns gumman.. men gör man saker som känns betydelsefulla så brukar det bli bättre... förresten.. om du reggar dig här kan du samla poäng till gratis presentkort på bland annat hm ooch kicks =) Pusspuss

www.gratismode.se/?c=588

#12 - - emeli:

härlig bild!

#13 - - Sandie:

aaa, det är ju det.. prova volontärjobba =)



ang gratismode, tänkte du kunde få ihopa massor av folk och tjäna lite på det ;)

#14 - - mathilda:

vem är din favorit i idol?

svara på min fråga i min blogg!

kram

Till top