En hård dag

Dagen får beskrivas med en bild på vår katt i linköping.
Ser hon inte ut som en liten björn? Med hennes tjocka päls & runda öron.
(Ja, det är en annan historia.)

Hur som helst.
Idag började jag jobba 05.30 som vanligt, var verkligen skit trött eftersom jag bara kunnat sova i tre timmar i natt.

Efter det så skjusade Hanna hem mig. Efter det gick jag & Tony till IKEA & tittade på lite saker. Rikitigt roligt, farm tills vi började diskutera bilar. Igentligen borde jag inte lägga i det snacket efter som jag kan lika lite om bilar som en hund kan prata i telefon.
Men jag gav mig inte i första taget, sen så hade han tillslut rätt & jag gav mig.

Men idag är jag en glad Louise ialla fall, trots det bittra nederlaget om bilar & tidig morgon.
Idag fick jag nämligen 2 samtal angående arbtesintervju! Wohoo! Båda lät lika intresserade & glada över att jag sökt jobb hos dom.
Väntar fortfrande på ett samtal imorgon om ett arbete. Känns riktigt bra nu.

Hur har eran dag varit?
#1 - - Nina:

aaw söt bild :)



svar: ja visst var dom snygga?! jag vill ha :D



i helgen blir det fullt upp! imorgon ska jag ut & kolla på ett band.

på lördag blir det kalas & kanske krogen efteråt.

så på söndag ska jag softa!!! :D



du då gullet?

puss!

#2 - - Jack:

sv: Jaa :D Allt är suveränt :D själv då ?

#3 - - Bea:

svar : Nja inte riktigt. Hanarna går bättre ihop än det nya marsvinet och honan jag har . eftersom han vill sätta på henne hela tiden så kommer de bli jobbigt ^^ men det är ju första dagen å han får vänja sig lite idag :D

#4 - - alec:

åh vad roligt gumman..



Det är skit här, men nu ska vi prata om dig :) berätta, vad är det för jobb??? PUSS

#5 - - Jonna:

Naw =)

#6 - - smet:

Min dag har varit helt okey faktiskt :>

börjar du jobba 05.30?! ojoj det är inte lite tidigt, har jag tur så somnar jag då:<

#7 - - Jenny:

oh vad spännande =) vilka ställen är det du har sökt jobb på? <3

#8 - - Mimmi:

svar: Vad härligt!

Idag har det varit skola, läkaren och stan med mamma :) Själv då?

#9 - - e m m a:

- vilken söt lite tjockis.. inte lika fet som min cordelia, men ändå. måste visa bild på henne en dag :)



förstår att du hade lite ågren när du va uppe så sent. jag har haft så svårt för att somna denna veckan så har därför varit så trött. somnade som tur var en timme efter jobbet och är på bättre humör nu.



va ska du göra ikväll då? kram

#10 - - Carolina:

Haha, jag har med jobbat heeela dagen. Nu är jag trött och ska jobba fredag, lördag och söndag med :( Fast man får tänka på lönen haha.



Åh, så skoj med IKEA.

#11 - - ewezi:

Sv: jadå allt är bra:D sj?

#12 - - Sessan:

Vill verkligen komma hem och fika hos dig någon dag!! Vore riktigt mysigt sötnos!! Vart var det du bodde stumpan?



PUSSSSS

Har hört att sälj jobb är riktigt jobbiga :(

#13 - - Sassy:

Hon ser ut som en söt liten björnunge!



kram

#14 - - emelie berglund:

söt katt, helt klart :D

haha men om den har runda söta ögon de vet vi inte ;d

#15 - - Mariah N:

haft besök av en kompis ikväll.Lycka till med jobb intervjuen.

#16 - - Cajsa:

Hejsan tjejen!

allt bra?

guud, jag är så dålig på att hålla igång med komentarerna att jag måste tillbaka senare och skriva någe för den andre inte har svarat eller så.. XD Har så mycket nu med skolan så det blir ju så.. :P

Ska du göra i morron och har du gjort i veckan dåe?

xx Cajsa

#17 - - emeli:

jodå.. allt är super :) nästan iaf. ..

själv? JAG VILL OCKSÅ HA EN KATT!!

#18 - - Katja:

vilken söt misse!

Hoppas du har en trevlig fredag!

#19 - - zarah:

söt katt:)

#20 - - JESSICA:

söt katt :)

Till top