Det var verkligen svart som natten.

Haha, det var inte änns så här ljust ute när jag började jobba. Det var verkligen svart som natten.

Aja, Idag har man arbetat i nästan hela dagen.
Sliten & trött, det vara bara att forts'tta när man kom hem. Får se om jag ska fortsätta med det. Känns inte värt det om du frågar mig. Men har testat på det & det är inget för mig.

Sen har jag gosat med min lilla ögonsten & sedan lagat mat. Med andra ord har det varit ganska slappt idag. 

Är helt slut, funderar på att slänga mig i soffan och titta på tv eller nåt ikväll. Ganska gött det.

Vad har ni gjort denna tisdag?
#1 - - Sessan:

Du har ju inte alls bloggat så mycket sötnos haha :) Men jag gillar det du skriver sjukt mycket!! Spana in min blogg lite senare ikväll, har en spännande sak att berätta!! Håll utkik tihi <3<3

Till top