Älskar att ha lugg!

Förlåt för den extremt fula minen jag har på bilden!

Men det är ju inte riktigt det vi ska koncentrera oss på. Utan är det är min ny klippta frisyr.
Gjorde inte så mkt med håret, mest klippte topparna & tunna ut det en aning. Sedan till den stor förändringen var ju luggen.

Älskar att ha lugg!

Idag skulle jag försöka hitta något roligt att handla till mig själv, men jag är fruktansvärt dålig på att hitta något som jag verkligen vill ha.
Har kanske anlag till snålhet?

Alltid lika roligt att strosa runt nere på centrumet och titta i affärer å så.

Idag så har jag bara slappat & tittat i affärer som sagt.
Vad har ni gjort idag?
#1 - - Linda:

Nu är mitt hemmakontor klart,kika in i min blogg=)

#2 - - Rose:

fint som faan ju!! :D

jag ska få skäll på mentorssamtalet imorn.

sarkastiskt yay

#3 - - Zarah:

jajamen, okej :) Jag mår as illa :( är så hungrig och stressar för mycket.

hur mår du?

kram

#4 - - S:

eh, han gick bort i lungcancer..



Kram

#5 - - emeli:

åh vad SNYGG DU BLEV I LUGG!

har länge funderat över om jag också ska ta o klippa mig så. Jag har nämligen världens högsta hårfäste och det står ju överallt att man enklast "gömmer" den under en riktig pannlugg! fast min senaste frisör sa att jag hade helt fel hårtyp för det så det känns lite surt ..



jorå, helt ok vecka. lite småsur just nu över irriterade saker som hänt men det löser sig troligen. hur ser din vecka ut? puss

#6 - - Jenny:

okej.:) jag har typ pluggat matte hela dagen lång!

#7 - - Sara.:

okej va bra, va jobbar du me då?:) jadu jag ska ha praktik hela veckan så jag hinner nog inte med så mycket annat.

#8 - - frida:

aaw avd söt du är!



I veckan händer inte särskilt mycket har massor med skolan att göra. I helgen lär det bli fest och jobb :) Vad ska du hitta på då?



#9 - - pelle:

Schysst frilla! ;D

#10 - - N A T A S C H A:

Hehe aw tycker du :D

tack så mkt ! det värmer =) pussen /N








#11 - - Bea:

Fin bild!!

Idag har ja inte gjort nått alls.

kollat tv typ :)

#12 - - Rebecka:

åh vad roligt, jag klippte också nyss lugg, fast jag gjorde det lite slarvigt hemma. fin frisyr!



Åh vad skönt att bara ha strosat i affärer, jag håller på att plugga nu, och va på teater innan idag så inte haft det så lugnt >.<



jo hade en jätte bra helg :)

#13 - - Hexagon:

Du passar bra i lugg också!

#14 - - sara:

Sv: bara bra, sj?

#15 - - Marie:

Du passade bra i lugg! :)

#16 - - Maja:

fin bild :D

Nej har precis ridigt, får se vad som händer senare.. :)

du då?

#17 - - Petrich:

jag ska snart lägga in en recension om den :D tycker du det blev någon förändring på ögonfransarna på min blogg? ;p kram

#18 - - Cajsa:

heheheh. ^^

xx C..

#19 - - Mama - K:

Nice med lugg!

Du passar jättebra i den frisyren ;)

#20 - - veronica:

Joerå, det är bra med mig ;D Blir lite irriterad på att jag inte kan komma på en bra handling till novellen jag skriver men :b Hur är det själv då? :)



Puss!

#21 - - e m m a:

- Vilken söt bild!



De blir tidig sängång här med, det är i alla fall va jag känner för nu, sånt man inte vet förän dagen efter!



Hade velat mysa till en film men jag orkar inte riktigt ta tag i det..



Puss

#22 - - angelica:

okej :)

Jo det är bara bra! och med dig?



Fint håret blev!

Kram

#23 - - Vivi:

mm, ha en bra dag! =)

#24 - - Nella:

Jag har bara setat brevid kompisar som spelat, jag är sådålig såatt jag skäms ;) haha

#25 - - louise:

Japp, jag bor i järfälla.

Jo det blir ju en stor förändring så jag funderar.

#26 - - Zarah:

okej jo jag ska det. Har varit med en kompis. dudå?

puss!

#27 - - ewezi:

Sv: Tack så mycket :)

allt bra med dig?

#28 - - Nina:

superfint, du passar verkligen i lugg! :)

#29 - - Sassy:

Luggen blev verkligen jättefin!

Bra att du valde lugg:)

#30 - - Johanna Evah:

Gud va fin hy du ser ut att ha ! :D

#31 - - Jenny:

Gud vad bra det blev i håret du =)

mäkta fin imo =)

<3

#32 - - sessan:

Otroligt vackert älskling!! Du ser ut som en riktig godbit i lugg!! Nice price!!!!



I helgen var jag med min älskling!! :) Du då?

#33 - - sessan:

Gumman min förlovningsring är borta, jag har tappat bort kvittot på den och är osäker om jag har gjort en försäkring, tror du att dem kan kolla upp det i sin databas? Och hur mycket du tror att en ring skulle kosta om jag har försäkrat den?



KYSSSS!!

Till top