Ännu en fredag

Va mycket hemska saker som kan hända..
Ibland förstår man inte varför vissa saker just sker för just den personen. Jag kan bara inte låta bli att tänka på det.
Hur annorlunda vissa saker hade blivit.
Livet är för kort. Låt dig inte hindras för det saker du vill göra.
 
Sitter i skolan nu, igen. Har precis lämnat in sista svenska uppgiften. Nu är det vara 999 saker kvar att göra.
Det roliga i allt är att jag tror fortfarande att jag kommer att hinna bli klar. Men verkligheten kommer nog ifatt mig snart.
Igår natt så regna det hur mkt som helst. Men ändå så fick jag mer sommar känslor av vad jag haft innan. Lite kul.
Idag blir det plugg plugg & lite mer plugg. Känns ändå ganska bra att beta av en massa rester nu.

Paul Cézanne flåsar mig i nacken. Han vill att mitt arbete om han ska bli klar nu i helgen. Härligt... Not.

Prata med Lina igår, härligt det ska bli när jag få börja jobba.
Usch, jag kan inte sluta tänka på er. Allt är så hemskt. Men det kommer att bli bra.

Bye
Till top