Välkommen till min nya blogg och Glad Påsk får jag passa på att säga!

Hinner inte med att fixa något på sidan, men det ska fixas inom en snar framtid.
Jag är hos min fina pojkvän, Tony, i Västerås. Vi har firat en påsk med en mer alternativ påskmat, Tacos! Vi har även varit på en lång promenad med Kiwi på morgonen, vilket var härligt! Sen kollat på filmen "Juno". Vilket är en film som hamnade snabbt upp på en av top 5 på min lista.

Idag skulle även en vän till mig & Tony komma, men det uteblev av någon anledning. Vet inte vilken anledning, men det var nog något viktigt som hon var tvungen att göra. Hon svarar inte på mobilen och det känns ju inte riktigt som foten passar i skon.

Tänk om det har hänt henne något?

Att tänka på sådant får mig bara att vilja hoppa ut ur balkongen.
Ska det inte räka med att två av mina nära har varit med om en bilolycka? Hon kanske jobbar? Ja, den tanken håller vi i. 
I torsdags berättade hon att jag har en praktik, på tre veckor, som väntar på mig efter juli månad och gissa vad?

Som bartender!

Vem kunde gissa det? Jag är inte en sådan person som man kunde se jobba som detta. Vill ni veta en sak? Det känns riktigt bra att visa en annan sida av Louise. En mer annorluda & galen Louise. Med detta har jag lärt mig att länga ihop, inte så avancerad, Red Bull Vodka. (Som Tony tyckte var spektakulär, fast han vågar väl inget annat säga.)

Vad som föresgår i Louise huvud, kommer att dyka upp inom en snar framtid.
Till top