En mysig kväll och har en data i knät.

Det är dags för lite ändringar på denna blogg.
Kanske inte rent ytterst mässigt men innehålls mässigt.
Men jag ska hitta på något helt nytt för bloggen. Den ska fräschas upp så det heter duga.

Jag ska även ta upp olika saker. Kanske lite tips på ställen i Stockholm som man kan gå ut på? Även tips till olika drinkar? Mat? Tänke även ta upp lite film-tips och diverse saker!
Även saker som händer runt omkring mig i stora drag.

Idag är är dagen för förändring.



OBS
Du som bor i Stockholm eller varit ute på någon rolig klubb, tipsa mig så kanske jag tar upp detta här och självklart, så får ditt namn stå som tipsare!

Ha en härliga kväll!
#1 - - MADDE:

Tycker verkligen att din blogg är jättefin! Jag har ingen energi att lägga ner på min och så är det ju så himla svårt. Glad att jag kunde fixa annan bakgrund bara :)



Jag vet, kommer sakna alla så himla mycket!! Men du, har du någon msn? Skulle jätegärna ha den för att underlätta kontakten lite :) Har aldrig addat så många som jag gjort sista veckan nu!

Till top