Daskigt väder och jag sitter i min nya lägenhet!

Japp, ni läste rätt. Jag sitter i min NYA lägenhet
Det har nu varit ett tag nu sen jag skrev sist, men nu ska ja uppdatera er lite grann.

För er som inte vet är jag ny inflyttad stockholmsbo! Jag packade ner min lägenhet på ett nafs med hjälp av Tony & Mamma! Ett stort tack till er!
Sen på lördag kvällen åkte jag, Tony & Kiwi till Stockholm. Idag har vi äntligen fått in alla saker så lägenheten ser ut som ett bombnedslag! Men när vi har fått iordning på stället så kommer det säkert en liten bild på stället upp.
 
Jag har även tagit studenten! Härligt värre, men kommer sakna klassen..

Just nu är Tony på jobbet och jag & Kiwi sitter här och slappar på madrassen/sängen.

Igår så hyrde vi en film (Beowulf), inget att rekomendera. Fatta typ ingenting. Men den ska jag minsan gå och lämna tillbaka det jag behagar , d.v.s. innan 18.00, annars lär ju filmuthyraren slå mig!

Till top