Dagens ris

Japp, det har de närmaste veckorna känts som!
Förra veckan var M här och vi hittade på diverse saker.

Nu denna vecka har mina små syskon C & G varit här.
Haft mycket skoj med dom tillsammans med T.
Vi har bl.a.
Titta på film
- Varit ute och gått med Kiwi
- Gått på Gallerian
- Varit på Gröna Lund
och annat skoj!

Så det är därför jag inte har kunnat sitta här med er så ofta.

En tråkig nyhet är att jag inte ska till Österrike på söndag.
Skulle ha följt med T och kolla när han kick-boxades men det blir inte av.
Sen skulle jag vilja dela ut:



Veckans ris!!




AH! Har aldrig varit så arg på en människa som jag blev på denna kvinna!
Det är såhär:
Jag, T, C & G skulle hitta en parkering. Självklart så är det fullt på parkeringen. Vi fortsätter att leta människor som skulle åka därifrån.
Efter mycket om och men så hittar vi en plats.
Men helt ut ur tomma intet dyker det upp en kvinna som springer och ställer sig på en parkering som vi precis skulle parkera på.
Jag menar verkligen, hon stog MITT I parkeringen!
På ett mycket otrevligt sätt sa hon att hon vägra att flytta på sig..
Hon hävda att hon hade kört runt i 2 timmar och letat plats.. yeah.. right..

Jag menar.. Vi leta efter en plats att kunna parkera på vi också.. Men men
T tog bilen och åkte snällt därifrån och jag satt bredvid och svor åt kvinnan.


#1 - - cornelia:

men looouise! du skulle ha slagit henne ! det hade jag gjort ! lr iaf skrikit horfan till kärringen. sånr där gör mig så arg! allt bra annars i sthlm ? pussis

Till top