Portugal

Saknar Portugal & Caulino!

Caulino






Här jobbade jag under tre veckor.
Hade verkligen hur roligt som helst och tjejerna som jobbade där var helt underbara!

Kommer alltid att minnas dom! <3

Lux



Vår sista helg så besökte vi en av europas största klubbar i lisabon, nämligen Lux.
Det är den häftigaste klubben som jag varit på!
Sittplatserna är sängar och det är verkligen allt möjligt folk som är där.
Av egen erfarenhet så vet jag nu, att man ska inte gå ut förens klockan är typ..03-04? Då börjar festen kan jag ju säga!
Hade verkligen jättekul!

Var där i tre veckor tillsammans med PaulRobin!
Minnes resa för livet!

Kan även säga att det var första gången som jag testa mojito, så var jag just på Lux.
Hur god som helst!

#1 - - Sess:

Gud vad drinken ser uppfriskande ut!! Smarrigt!!



Kul att besöka en sådan klubb ;) PUSSSS

#2 - - MADDE:

Läckert! :O

Till top