Nu tar jag det till nästa nivå.

Det här känns inte bra längre..
Dags för en förändring.

Jag vill gå ner i vikt & färga håret. Vill göra en massa saker!

Orkar inte läsa en massa skit längre.
Orkar inte ha ångest över små saker.
Orkar inte att människor glömmer bort en.
 
För ett tag sen pratade jag om att jag ville färga håret. Det ska jag göra så fort jag får pengar.
Börja komma igång och röra mer på mig. Jag lovar, kiwi kommer att bli hur less som helst med alla promenader som ligger framför henne nu. 

Just nu är jag mer övertygad om en förändring än någonsin. 
Tänker börja med små förändringar nu denna vecka, sen axlererar jag mer & mer. 

Låter som ett rimligt mål tycker jag.  

#1 - - Millan:

Du låter som mig ^^

Jag vill förändra så mycket med mig.. men jag kommer aldrig till skott... Lycka till iaf hihi förändring är bra för själen!

#2 - - Louise:

Nää, det är svårt att få ändan ur vagnen.. Men jag ska faktiskt börja nu denna vecka. Känns ganska bra tycker jag. :)



Visst är det!

Till top