Keira Knightley



Trots alla spekulationer om anorexia och diverse saker så tycker jag att Keira Knightley är sjukt snygg!
Älskar alla hennes filmer och de roller som hon har medverkat i.
Favorit filmen med henne är nog Stolthet & Fördom.

Vilken är din favorit film med henne? 
 
#1 - - Mariama:

hon är så vacker särkilt i stolthet&fördom

#2 - - Anna:

ja den tjejen är härlig, hennes härliga brittiska uttal försämrar ju inte saken ;9

#3 - - sandra:

sv; haha :D

vad har du för planer inför idag då? :)

#4 - - sandra:

sv; jaaa, dom är dörsnygga!

#5 - - sandra:

haha, utan r:et i dösnygga också :P

#6 - - sandra:

sv; okej, vad mysigt :)

naa, inte mycket alltså.. tagit det lugnt, vart med min baby och så :)

#7 - - Mill:

Hon är sjukt snygg. Säkert en av dom snyggaste jag vet.

#8 - - Anonym:

Jag håller med om att stolthet och fördom är en av de bästa filmerna hon hittils medverkat i, men Pirates of the Carribean-trilogin ligger inte långt efter. Om hon är snygg kan jag inte riktigt hålla med om, men jag skulle inte tveka om att hålla med om uttryck så som: makalöst, underbart och strålande vacker! Haha, ja, till och med dem orden var för svaga...

Till top