Amy Diamond

Okej.. Jag kan inte hålla det inne mer.. Det tär något fruktansvärt på mig..
I have a confession to make..

Jag gillar verkligen Amy Diamonds låtar.. asa typ.. alla hennes låtar!
Hennes låtar är verkligen jättebra.
Hon sjunger väldigt bra för sin ålder, då syftar jag på när hon börja sin karriär.

Jag har aldrig varit någon större fan när det gäller henne.
 Tror att hon har fastnat lite i sin "oskyldiga" image..
Men hon håller på att växa upp hon med.. Får väl se om jag ändrar min åsikt i framtiden?




#1 - - Frida:

HAHA jasså, Amy Diamond. det säger du. Hon gör helt okej låtar. :D



Kul att du vill komma! Så bra! Det är bara att du hör av dig när du fått schemat! Så är du och tony välkomna såklart :D. behöver dig mailadress så du kan få party information.

#2 - - Sessan:

Men det viktigaste av allt är att du känner dig bekväm i det smink du bär, oavsett om det "bryter" mot standarden. Det finns verkligen ett brett utbud på just olika kulörer, så tveka inte att testa. Och ännu roligare är att matcha naglar, med ögonskugga respektive klädsel ;) PUSSSS!

Till top