Volummaster!

Har tidigare sagt att jag inte önskar mig något denna jul, well.. Jag tar tillbaka det.
Jag önskar mig en Volummaster!


Har hört många lovord om denna produkt & hoppas den ska funka lika bra på mig som det har gjort för andra.

Lite fakta om produkten;
V
olumaster är ett unikt, patenterat verktyg som på några sekunder skapar ökad volym i ditt hår. Frisörerna Johan Hellström och Peter Hägelstam på Björn Axén Institut har utvecklat och testat volymtången med ett häpnadsväckande resultat.

Med ett enkelt handgrepp får du snabbt ett hår som håller volymen fram till nästa tvätt. Det är närmast hårbotten volymen åstadkoms och det är där grunden för din frisyr skapas. Volumaster fungerar på alla hår - ju plattare hår desto större, fylligare resultat.


Någon som testat denna? Är den lika bra som man har hört att den är?
#1 - - Ellinor:

Sv: tack så jätte mycket

Volummaster är skit bra om man gör de på rätt sätt, jag har den här hemma :)

#2 - - HANNA:

jadå, den har varit helt ok! är sjuk, så det är ju lite tråkigt :/ vart hemma och städat hela dagen. hur har du det själv då? lägg gärna till mig i bloglovin! <3

#3 - - IZZAH SVARAR:

hehe okej jag kan som säga så här av dom som svarade så va det bara du åh en annan tjej som tyckte julmaten hahaha :D åh sen tyker även jag julmaten hehehehe :P vi kanske e lite udda vi 3 inte vet jag :P hehehhe



jo då det e bra me mej själv då ?

#4 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#5 - - Anonym:

Ja,den är grym. Ha en fin dag.

#6 - - Majja:

sv: jo, bad är bra. men hiner aldrig :P



ååh, plattång :D

#7 - - haniini:

Åh, jag vill ha en plattång :)

Har haft en liknande variant av den på bilden, den var helt okey, ;)

#8 - - stina:

den tången e bra :)



jo min dag va skoj..din då?

å spele e perffa på förfesterna:)

#9 - - Evelina:

Har inte testat den, men precis som du har jag hört en hel del lovord om den, så får hoppas att de stämmer!:) Särskilt eftersom många önskar den!:)



Ha en kanonbra dag!

#10 - - Linnea :>:

jag har inte hört nåt om den.. Men om du skaffar en får du gärna ta en "före" och "efter" bild så man kan se om den är bra ;)



sv; okeej, jaa :)

#11 - - Spiderchick:

den är skitbra!!!

#12 - - SARA:

Small Talk kan man köpa på alla frisörsalonger som säljer TIGI :) Sedan gissar jag att det finns på nätet också ;)



Med mig är det bara bra! Hur är det själv? Kram

#13 - - Ulrika:

har den där, den är jätte bra! Jo julhandla blir det fullt av, dock har man knappt tid

#14 - - Your Dream Closet:

Jag har hört att den där ska vara bra, har många kompisar som använder den. Viktigt är dock att du tupperar hårbotten innan du använder den där, annars är det risk för att du blir 'vågig' intill hårbotten.

#15 - - Elina:

Ok, härligt.

Joda, min dag var väl helt ok :)



Vad har du för planer för denna dag då?



Kram

#16 - - Jonna:

Ja kalas! :) Aaaaa den är så bra! :)

#17 - - Louise:

Haha nä inte jag heller, så ointressant...



Jag funderar också på att önska mig en volummaster, har hört mycket bra om dem :)

#18 - - Maja:

Jag skulle verkligen behöva nånting sånt där. Mitt hår har självfall men I dont like it... Det känns som om det är lättare att göra saker med platt hår.

#19 - - ILLAPISSAT.BLOGG.SE:

Den är bra om man verkligen inte har någon volym alls, men om man har lite så tycker jag inte den ger någon skillnad! men den hjälper till lite.







vågar du kolla in min blogg?

ILLAPISSAT.BLOGG.SE

#20 - - ILLAPISSAT.BLOGG.SE:

Den är bra om man verkligen inte har någon volym alls, men om man har lite så tycker jag inte den ger någon skillnad! men den hjälper till lite.







vågar du kolla in min blogg?

ILLAPISSAT.BLOGG.SE

#21 - - ILLAPISSAT.BLOGG.SE:

Den är bra om man verkligen inte har någon volym alls, men om man har lite så tycker jag inte den ger någon skillnad! men den hjälper till lite.







vågar du kolla in min blogg?

ILLAPISSAT.BLOGG.SE

#22 - - Nina:

verkar bra :)



puss

#23 - - Sandra:

Har testat hos min kompis, grymt bra!!



Ja man blir ju irriterad på sånna killar och speciellt när man jobbar och verkligen måste försöka säga nej på ett "trevligt" sätt. Men en kille var så jäkla irriterande och slutade inte förrän en av killarna jag jobbar med kom förbi och stirrade ner honom.



Tack, halsen är redan bra.

Jodå min dag var helt okej.. var bara att mysa och bli frisk :) Hur var din måndag då?

Puss

#24 - - Mimmi:

Haha behöver ingen s¨åndär har så lockigt hår så får mycket volym när jag plattar det, fast jag vill ha en:)



Sv: jodå det har jag haft:)



Puss!

#25 - - alec:

vaaaaaaaaaa? varför det???

Eller det kanske va det bästa... hoppas jag för din skull



vi hade det bäst älskling :)

lä'ngtar tillbaka men Well jag trivs bra i sverige också :)



VAD GÖR DU??? LOVE

#26 - - Vanadesse.:

Den e säkert jättebra om man lyckas men jag har sett flera tjejer som verkligen misslyckats. Det är svårt att inte få vågorna att synas om man inte har tjockt hår redan från början och harman d behöver man ju ingen volumemaster oftast ^^ De jag ett harvågorna kikat fram när håret rör sig och det ser verkligen inte snyggt ut.



Men du kanske e grym på det, vem vet :D Testa!

#27 - - Ellinor:

Svar: Njaa det vet jag inte riktigt, de borde ju fungera på tjockt hår också, bara man tsr lite hår i taget så blir de skit fint :D tycker jag iaf

#28 - - Marie:

Åh, en volumaster!

Jag köpte den förra helgen, den är jättebra tycker jag! Det blir häftig volym, men man måste träna lite bara.





sv: Jaa, det ska bli så otroligt skönt med lov!

Bara träffa kompisar, shoppa och ta det lungt och fira jul och nyår, kan inte bli bättre! :)





Okej, härligt det!

Idag har jag varit i skolan, och sen har jag inte gjort så mycket mer än att plugga, sj då? :)

#29 - - Johanna:

Personligen skulle jag satsa på Nano-plattånger.. sliter nästan ingenting och kostar ca 400 kr.

#30 - - *Mippi*:

Japp den e bra =)

#31 - - S A N N A:

den verkar grymt bra!

#32 - - Marika:

Från början tyckte jag att den var usel. Tänkte sälja den på loppis, men snål som jag är ville ja inte ge bort en nästan oanvänd, dyr tång gratis. Den var svindyr när jag köpte den...

Till det fina i kråksången hör att jag råkade överhöra en av Björn Axéns egna frisörer, talandes om hur man gör med tången för att få det perfekt. När jag köpte den fick jag aldrig sådana råd - därav resultatet ocskå. Man ska tupera varenda slinga innan....och vilken skillnad. Mitt hår har idag en sån volym att jag inte skulle sälja tången om jag så fick 10.000 kr för den.

Till top