Västerås calling


Hej allihopa!
Igår hann jag inte sitta vad datan. Har packat & lyft & burit på en massa säckar & lådor, så det har resulterat i träningsverk i hela kroppen.


Just nu ser det åter igen ut som kaos i lägenheten.
Men igår gick det ganska fort igår med att packa in lådorna & säckarna. Inatt fick vi ialla fall sova. innan inatt så hade jag bara sovit i tre timmar.
Fick hjälp av Tonys mamma som skjusade & bar en massa lådor. Snällt av henne!

Så idag ska vi börja fixa & packa upp lite saker. Funderade på att ta bussem till IKEA redan idag & fixa lite saker som behövs, men vi får se.

But anyhoooow! Nu bor jag i Västerås!
Haha, nu har jag verkligen inga bplaner på att flytta, fy tusan att bära på allt igen.. Nej tack! Säger jag bara.

Hur är det med er idag då?

Ska gensat börja svara på era kommentarer!
#1 - - Alexandra:

Jo allt är bra med mig, lite förkyld bara:) självdå ? kram

#2 - - emelie:

Hejsan! Vill du ha en ny snygg bloggdesign? Jag har detta som UF-företag och Jag gör jätte snygga bloggdesigner i photoshop till ett mycket billigt pris! Hade toppen kram!

#3 - - Gabban:

okej! vad mysigt :)

Det är bättre, själv? :)

Kram

#4 - - Nikolina:

va mysigt! :D trivs du än så länge? :D

#5 - - malin larsson:

okej, de va ju inge bra , jag ska ner på stan med några kompisar :) själv? :)

#6 - - frida:

Okej , hoppas att det blir fint .

#7 - - Alva:

jaadå.det är väll bra med mig lite trött bara självdå?:P

#8 - - Olivia:

Bra tack, själv?

#9 - - S O L I N:

Åh vad kul! låter mysigt :) Tänker du fota lägenheten då?



PUSS

#10 - - Bea*:

sv: Härligt det.. Jo med mig är det bara fint , sj då?

Puss

#11 - - Emma Härnqvist:

- Okey, är de en större lägenhet eller? Då måste du visa bilder sen! Älskar ju sånt!



Jag mår så där idag, ska lägga mig i ett bad nu med nån förkylningskur.. Vill vara pigg i morgon då vi ska ut med jobbet på middag.



Förstår att de är ett bombnedslag där hemma, brukar vara så under flyttar..

kramar

#12 - - caroline:

jadå, nu är det bättre!

hur är det med dig?:)

kram!

#13 - - gisela:

hehe tack! jodå det är bara bra, sjdå? :) PUSS

#14 - - nosh:

det är primaballerina, själv då?



svara gärna på dagens fråga om subways!

kram!

#15 - - Ida Björck:

det är fint, själv? :)

#16 - - P A U L I N:

svar: nej det har jag inte. jag vet, vill verkligen se den!

#17 - - P A U L I N:

svar: det är bra med mig förresten, hur är det själv! Ha det bra :)

#18 - - tezza:

jahaa! :) kul!



jag mår inget vidare.. självdå? =)

kram

#19 - - Malin:

Hoppas du får det mysigt i ditt nya boende :)



puss!

#20 - - Linnea:

Jo rå det är bara bra!!!:D

#21 - - Becca:

Börjar bli förkyld....själv?

#22 - - Amanda:

ditt inlägg får verkligen mig att längta tills ja flyttar hemifrån...

#23 - - olgaaaa x):

nää, vad kul att du har flyttat :D

hur stor e lägenhteten???

#24 - - Helena:

Sv: Typsikt, men min karl har hund med, men jag envisas att vi ska skaffa en liten kisseunge :)

Jag mår bara bra idag :) Hur är det med dig då? :)

Puss

#25 - - evelina:

Har frågestund i min blogg just nu, så kika gärna in och lämna en fråga :)

#26 - - SANIBO:

sv: jodå, det är hyffsat. sj?=)

#27 - - Vanadesse.:

Hih dom glasen e sjukt snygga så jag förstår dig ^^ Jag har de rosa/röda + skålen och karaffen.



Kul att ni e påplats hihi. Mycket jobb men sjukt kul att inreda och så ju. Jag vill oxå flytta!



Med mig e d bara bra :) Lite frusen nu när d e snö ute men jag älskar snö så :)

Vad händer imorgon då?



Puss

#28 - - Mariah N:

Det är ok med mig.Hoppas att ni trivs i nya bostaden.

#29 - - Sofia:

skoj att flytta men det är så himla jobbigt..

#30 - - ANGELICA:

sv: okej okej :)

fan vad kul med ikea!

jo jag mår bara bra :) förutom mina gummiband som jag har i munnen. hehe..

#31 - - Sandra:

Åh förstår att du haft fullt upp med flytten idag, med massa lådor och bärande.



Jaha, 10 mil. Så långt flyttade vi också förra året. Ganska lagom egentligen :)



Puss

Till top