New Moon

Sveriges sämsta bloggare. Ja, det är jag det!

Har varit upptagen med lite annat & så sov jag lite för länge idag. Lästa boken "New Moon" hela natten, tog mig nästan 20 timmar att läsa ut den. Läste naturligtvis inte allt på en gång, utan la ifrån mig den då & då.

Vad tyckte jag om boken då?

Ärligt? Väldigt besviken. Visst den första är nog svår att överträffa, men att nästan gång på gång nästan läsa samma sak i typ 10 kapitel var ganska jobbigt.
Men framåt slutet började det arta sig med Jacob, Bella & Edward. Vad som mer eller mindre stog på.
Men tomheten utan Edward för Bella var hur påtaglig som helst. Man var ju nästan lika frustrerad över att Edward var borta lika mkt som Bella. Ni som har läst boken, vad tycker ni?

Längtar massor till New Moon kommer på bio, hoppas att filmen ska vara lite bättre än boken. Litar på att dom kommer på en (inte allt för långtråkig) handling.
Efter att ha läst Twilight & sett filmen har jag insett vilken stor skillnad det är mellan böckerna, knappast till det bättre. Men har stor förhoppningar på den 2:a filmen istället.

Eller vad tror ni?

#1 - - Em:

åhh, hoppas verkligen att filmen blir bättre. jag ska bärja läsa bäckerna snart, har både ettan och tvåan.

#2 - - Olivia:

jorå, det har jag ^^ själv då? <3

#3 - - Your Dream Closet -,:

ja smink hittade jag okså en massa idag på mellangsrean, perfekt :D

#4 - - IZZAH SVARAR:

hehe nuh ska jag rätta till ett fel det e inga toppar det e klänningar :D hehe :P jo men visst e dom fina :D

#5 - - Louise:

Jodå jag har haft en bra jul:) dudå?

Ser att du också är fast i den där berättelsen :p håller på och läser När jag hör din röst nu :) Du tyckte den inte va så bra alltså?

Jag har inte kommit så långt för att bedöma om den va bra eller dålig:P

Puss!

#6 - - ANGELICA:

sv: haha åh tack :DD

yes det har jag verkligen alltså!

har du? :)



gott nytt år sötboll!

#7 - - JESSICA:

jag måste se filmen nu , alltså twilight. Alla pratar så mycket om den :p

#8 - - Anna-Maria:

Sv: Ja, boken är grym! :)

Haft en underbar jul, du med sötis? :*

#9 - - louise:

snygg blogg! har du läst alla "Bella loves Edward" böcker? (haha, var tvungen att hitta på ngt namn på böckerna eftersom att alla heter olika ;p)

#10 - - SANIBO:

het bild indeed.



sv: jodå, min jul var bra! din?

#11 - - Nickie:

tack! Ja en riktigt bra en :) Har du ? :D Kram!

#12 - - sandra:

ja man behöver det ibland :)

Ååh, robert är så snygg!

#13 - - F E L I C I A:

jodå, julen har varit jättebra söt! sj?

vad har du för dej nu då?

#14 - - Olessia:

nej du är inte världens sämsta bloggerska :D

#15 - - Cajsa:

HEJSAN tjejen! :D allt bra med dig?

xx cajsa

#16 - - WILD DIVA:

Jodå, den har varit helt okej : ) Själv då?

#17 - - alec:

älskling vart har du varit? :(

det har varit en bra jul.. själv?

vad ska du göra idag då?

GOTTI NYTTI ÅRI PÅ DIG :)

#18 - - Liene:

sv: Min jul var toppen:D hoppas din med.

Men först ska jag se första filmen, sen kommer jag längta till andra.

#19 - - E:

Äsch, man måste leva IRL först, gott nytt

#20 - - Vanadesse.:

jodå min jul va supermysig med! synd att den är över redan dock.

Goott nytt år! Hoppas att du får en rolig kväll :)

Puss

#21 - - Sandra:

Äntligen tillbaka :) Vad kul!



Hehe jaså du pendlar också hela tiden? Jobbigt men ändå skönt.. beror på ;)



Gott nytt år vännen.

Puss

#22 - - Hanna:

Ja det är mitt öga :)

#23 - - Helena:

Hej Gumman :)



Jag har haft en jätte bra jul :) Varit full fart hela tiden :P

Hur har din varit då ?



Puss!

#24 - - Marie:

Jaa, jag älskar också mellandagsreor!

Har du gjort några bra fynd på rean? :)

Jadå, jag har haft en jättebra och fin jul! Du också?



Gott nytt år gumman!





#25 - - Madeleine:

måste nog erkänna mig ganska dålig som bloggare jag med!

#26 - - Matilda:

kika in på en elitcyklist blogg och följ min väg mot OS 2012!

gott nytt 2009 års träningsår! :D

//matilda

#27 - - marie:

åh, jag som älskade filmen! Tror jag ska köpa böckerna imorgon när jag ändå ska på stan.

kram

#28 - - Amanda:

Sträckläste När jag hör din röst inatt och har från andra fått höra att det är den "sämsta" av böckerna i Twilight-serien så jag hade inte jättehöga förväntningar. Men jag älskade den :) Tyckte den var minst lika bra som ettan.

Till top