The goodiebag!

Vad är det med mig? Brukar aldrig spändera så mkt tid på stan som jag gjort de senaste 2 veckorna.

Natruligtvis har man inte shoppat då jag varit på stan, utan mest strosa runt & se all juldekoration och alla dessa sönder stressade föräldrar rusa in och ut i affärerna.
Idag har både jag & Tony varit på stan, igen, för att hjälpa honom att hitta julklappar.
Gick ju ganksa bra tyckte jag.

Vi träffade även Tony mamma på stan, hon lämna över en påse med en massa roligheter i! Bland annat en julstake, doftdekoration m.m. Riktigt snällt av henne. 

De roliga med julen är att få kunna ge bort en massa presenter och se allas glada miner. That's priceless! Men samtidigt svider det ordentligt i plånboken. Trist, but it is worth it!
Älskar att ge bort presenter, men har samtidigt så för jäkla svårt att hitta dom. Man vill hitta den ultimata presenten, men samtidigt måste man ta det lugnt så inte alla pengar försvinner på en julklapp.

Jag hoppas att min familj ska uppskatta julklapparna som jag & Tony hittade. Jag är i alla fall jätte stolt över dom!

Som jag sagt tidigare i år så har jag inte önskat mig något speciellt. Kan verkligen inte komma på något som jag verkligen vill ha.
I år vill jag bara vara med familjen och ha en lugn & rolig julafton med god mat. That's all I want!



Har ni något som ni verkligen önskar er i julklapp?

#1 - - Daniel:

E tony sexig?

#2 - - Helena:

Jag önskar mig verkligen en bärbar dator så det är bara att hoppas på det bästa :)

Men även en massa presentkort så att jag kan shoppa en massa nya kläder :)



Önskar du dig nått speciellt då ? :)



Puss!

Till top