De här med bröst..

Bygeln gick av.

Yes, så sant som det är skrivet gick en av mina bh:ar sönder i söndags. Så i måndags var det bara att inskaffa en ny.
Jag måste säga att jag älskar min nya bh! Mina bröst ser helt perfekta ut i den!

Ja, det var intressanta tankar som föll mig in att skriva ner. hehe.

Ikväll har jag packat upp vårat berg med glas. Jag lovar, vi har verkligen inte något utrymme för glas. Inte vill man packa ner dom eller han dom uppe. Dags att investera i ett vitrinskåp kanske?
Vilket fall får det nog bli i Januari eller liknande.

Har även suttit och kollat på "The bodyguard"-en riktig klassiker om du frågar mig! Älskar den filmen. Ska väl strax gå tillbaka och kolla på den, men nu var det paus.



Jag är väl den ända som inte kolla på Titanic nu, i guess?
#1 - - Carita:

haha okej, then we know ^-^

#2 - - Sandra:

Nej jag såg inte heller Titanic! :P



Svar: Vet inte vart dom säljer I.d nära dig, köper min hos en kompis som är delägare i en salong här nere. Priset är jag inte säker på eftersom jag fick denna i present men gissar på runt 200?



Ja det är tur för oss tjejer att det finns några killar i närheten också. Dom får ta hand om de riktigt slemmiga snubbarna.



Vad skönt :) Jag har några kvar.. stress!!

Puss

#3 - - HANNA:

ja det kan vi göra :)

säg till när du har lagt till mig. kram

#4 - - Vanadesse.:

Jo då d e bra med mig. Hoppas att det är bra med dig oxå =) Vad ska du göra idag?

#5 - - Majja:

hatar när det händer :P

#6 - - alec:

älskling vad kul att du trivs vad glad jag blir :)

vad är det för jobberbjudanden du har ¨fått då?



jag sitter och dricker kaffe :) vad gör du??



PUSS LOVE

#7 - - Nina:

ja, billig & snygg! hur bra som helst liksom :D



kram

#8 - - F E B B:

Nej jag tittade också, och herregud va jag grät! :(

leo är så himla snygg där också så det gör inte saken bättre. ja, haha =) åh nej men! haha tacktack!



#9 - - andrea:

sv: ja :/ det är hemskt som bare den...



gött =)

jorå, hittills har den varit bra! men frågan är vad jag ska hitta på nu :) dindå?

#10 - - mia-alexandra:

nice blogg! =)

jag blir jätteglad om du skriver en eller några frågor i min frågestund! :) :D

#11 - - marie:

ja, men det är en väldans skillnad på vad olika bh:ar. supersvårt att hitta rätt tycker jag.

kram

#12 - - Evelina:

Såg inte heller Titanic ( även om jag äääälskar filmen ) så du var nog inte den enda:) Alltid kul att skaffa nya underkläder - som sitter bra och inte går sönder:P



Ha en toppenbra dag!

Till top