Stolthet

Men gud vad tiden rann iväg nu!

Som ni säkert märkte så la jag inte upp veckans drinktips igår som jag sa att jag skulle. Jag glömde totalt bort det, så det dyker säkert upp idag istället.

Har även varit uppe och plockat undan lite saker & tittat på tv. Men avbröt när telefonen ringnde, vem var inte på andra linjen om inte min lillebror! Alltid lika roligt att höra honom prata om vad som händer för hans del. Är riktigt stolt över honom, min fina lillebror. Sedan pratade jag även med min lillasyster om allt mellan himel & jord och julklappar. Hon får mig alltid på bättre humör genom att bara hon är hon. Stolt över dig ska du veta!

Måste även fixa kameran snart, vill lägga upp lite egna bilder, har inte gjort det på ett tag nu.

Har ni haft en bra dag idag ?


 

#1 - - *Mippi*:

idag har jag inte gjort så mkt än :D dudå??

#2 - - Cajsa:

hejsan tjejen!

allt bra med dig?

xx cajsa

#3 - - Andrea:

Dagen har knappt börjat för min del :) Har bara slöat mig genom förmiddagen om jag ska vara ärlig. Men ikväll ska jag ta igen det och vara riktigt social med mina vänner.

#4 - - Dena:

lovely!

#5 - - marie:

jag skulle oxå vilja ha syskon! är lite ensamt ibland att vara ensambarn.



jag är lite trötter idag sedan festen igår men annars är det fint :) själv då?

puss

Till top