Ny design!

Yes, nu har jag äntligen fått en design som passar mig & min blogg!
Visst är den superfin?

Tack
thisney för ett jättefint jobb!
#1 - - Liene:

Snygg!:D det först ajag tänkte när jag klickade in hit.



sv: Igår bakade jag lussebulalr och sen åt massor av dom. Idag har jag varit och sjungit med kören på en julkonsert.

Vad har du haft för dig?



#2 - - Anonym:

Super duper fin tjejen. Ja,mkt bra, själv då?

#3 - - Gabban:

Du är utmanad :)

Se i bloggen..

Kramis

#4 - - Cajsa:

åhh, va snygg bloggen har blivigt! :D

hehe ja, det tycker jag att du ska! XD jag har precis valt att jag ska ha Radiance Eden-färgen. Mamma tyckte att den va mest effektfull och passar bäst till min bleka hy..^^

Jo då det är bra. Skulle precis hoppa in i duschen men nu är mamma på toa.. :( det gick inte så bra.. XD hehehe..

kramar! xx C...

#5 - - LIFE BY Marielle:

Ja det var roligt =) ett par timmar räckte knappt, men london är alltid värt det!



Kolla in mitt inlägg om linser, nu får alla som bloggar linser hem gratis. vilken färg väljer du?

Puss!

#6 - - Evelina:

Riktigt snyggt! Häftig header!:)

#7 - - Mariah N:

Jättesnygg design!

#8 - - Emmelie:

Supersnygg!! :)

#9 - - HANNA:

jag jobbar extra på en affär här i Hofors :)

Till top