New Moon

Kommer succén hålla i sig?

Säkert alla här i bloggen har sett filmen "Twilight" med Robert Pattinson & Kristen Stewart i huvdrollerna.
Men hjärnan bakom filmen är ingen mindre än regissören Catherine Hardwicke.

Inför den kommande filmen "New Moon" (uppföljaren till Twilight) så kommer vi inte återse Catherine bakom filmen.
Varför hon inte tänker är fortsätta med andra filmen är p.g.a. tidsbrist. I ett uttalande säger hon, "Jag är ledsen att jag på grund av tidsplanen inte kommer ha möjlighet att regissera "New Moon". "

Filmatiseringen ”Twilight” har blivit en enorm succé, inte minst i USA. Första helgen satte den rekord som den mest inkomstbringande filmen gjord av en kvinnlig regissör. Inte illa!

Den har dessutom redan spelat in mer än en miljard kronor, endast i USA.Vem som ska ta över efter Hardwicke är ännu oklart.


Planen är att uppföljaren ska släppas i slutet av 2009 eller början av 2010.

Något vi med spänning väntar på!

#1 - - P A U L I N:

svar: Tack så mycket :) låter bra det. själv har jag haft nationellt prov i matte b i 4 timmar. inte så roligt...annars har jag bara legat i sängen och kollat på tv. vad har du haft för dig då?

#2 - - Sessan:

Tack älsklingen för allt ditt stöd som vanligt!! Du verkar verkligen ha ett fantastiskt förhållande utan bekymmer och problematik, ett idealpar med andra ord..



Själv så har min pojkvän tappat känslor och hans vänner försöker att få honom att göra slut med mig så han kan festa med dom och vara med andra tjejer!! :'(

#3 - - S O L I N:

Hihi. Ja tack toppen, själv då söting?



PUSS

#4 - - SANIBO:

jag blev så äckligt happy när jag såg att new moon var "under pre-production" på imdb. hallelujah.

#5 - - Mimmi:

Böckerna är jättebra iallafall, kanske inte filmen..=)=)

Till top