Leave Out All The Rest




Jag drömnde om att jag var försvunnen
Du var så rädd
Men ingen skulle lyssna
För ingen annan brydde sig
Efter min dröm
Vaknade jag med denna räddsla
Om vad jag lämnar efter mig
När jag är klar här
Så, om du frågar mig, vill jag att du ska veta en sak

När min tid kommer
Glöm alla misstag som jag gjort
Hjälp mig att lämna några misstag bakom oss
Jag vill bli saknad
Avisa mig inte
När du känner dig tom & ensam
Ha mig i ditt minne
Glöm allt annat

#1 - - caroline:

hehee arå, men måndagar är dock inte lika roliga ;(

#2 - - Kim Ekholm:

Tackar:D Det var gott med:D hehe

#3 - - Nikolina:

jaha okej, men va kul att det är bra för er! :D

#4 - - Ulrika:

varken städa eller flyttkaos lät särskilt kul!

#5 - - Gabban:

Ja, det ska jag göra! fast jag lider inte direkt av det, hade värsta redovisningen imorgon, haha.



Inte mycket har fixat nytt bildredigeringsprogramm som jag håller på att lära mig :)

självdå sötnos?

#6 - - Alexandra:

vilken härlig bild!

#7 - - Stephanie:

Heej! Förlåt, förlåt, förlåt så hemskt mycket!! Jag trodde jag hade svarat på mailet, men det hade jag visst inte. Ber så hemskt mycket om ursäkt:/



Puss

#8 - - mathilda:

sv: okej, hehe :D

för min del blir att vara hemma och försöka bli lite frisk!



Kramis

#9 - - mathilda:

sjdå:D?

#10 - - ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!:

sv: Åhh, tack så mycket!!=) Gulligt av dig!

Min har varit helt okej också, väldigt trött bara:) så nu blir det nana-dax!



Godnatt!

KRAM

#11 - - Bea*:

sv: Vad roligt :]

Imorgon skall jag till skolan sedan hem bara, sj da?

Kram

#12 - - frida:

jaha okej , vart ska du då flytta?

#13 - - Helena:

Sv: Pojkvännen har hund han med, men jag vill ha en liten kisse med :)



Puss

#14 - - Linnea:

Fin blogg. allt bra?

#15 - - malin larsson:

ja, här är allt bra, har lite ont i magen bara, och börjar bli lite trött. Hur är det själv? :)

#16 - - Amanda:

Fin bild

#17 - - Clara Sjögren ♥:

Har lagt till dig med :D

#18 - - Emma Härnqvist:

- Njae inte en måndagskväll när jag börjar så tidigt dagen därpå :)



Vart ska du flytta då? Med eller utan pojken?



Jo min dag har varit bra, min förkylning har blivit värre, eller jag har rinnsnuva nu, yei. Din då? Kram

#19 - - nosh:

det blev filmen changeling, riktigt bra! Den måste du ta och se när den kommer på bio till allmänheten!

hon är så jäkla vacker, jag smälter!



Kommentera gärna om vilken kjol är din favorit!

kram.

#20 - - S O L I N:

Imorgon blir det inte mer än en lång tråkig skoldag, hos dig då? =)



PUSS

#21 - - Sessan is bride to be:

Jass du?! ja, vi med asiatiskt påbrå har ju mycket finare hy och då ser vi automatiskt yngre ut. Min mamma är över 50 och ser ut som 35 säger alla, för hon har typ inga rynkor nånstans!



Jag känner mig dock inte som 26! alla mina vänner pratar om barn och jag pratar om kläder! haha

#22 - - tezza:

packat? varför? =)



haha, idag kanske är fel just nu!

jag har nästan nyss vaknat men ska snart försöka sova igen!=)



kram

#23 - - ANGELICA:

sv: okej :) haha ja precis. fast jag kan ju knappt tugga nu :/

nej igår var jag hos tandpseciallisten, sen på kalas och sen har jag bara pluggat haha. vad gjorde du? :)

#24 - - Sassy:

Åh, vad fint!

#25 - - gisela:

härlig header! :D

#26 - - Anonym:

Idag har jag ingenting planerat faktiskt.

Eller jag ska nog städa det jag inte orkade igår. Annars har jag ingen aning.

Dudå? Packa? :P



Kram

#27 - - Anonym:

Vad fint skrivet å bilden var underbar tjejen. Må gott

#28 - - emeli:

fin text .. inget särskilt hände egentligen. var i kyrkan med min mamma och mormor vilket var mys men så råkade på en förskylning också :/

vad händer i veckan hos dig då? kram!

#29 - - Daniel:

Oj att du alltid ska skriva så bra!

#30 - - Karin:

jättebra:)

#31 - - Sofia:

igår var jag i helsingör på julskyltning.

och idag ska jag träffa en kompis :D

Kramar

#32 - - Ida Björck:

vad jag tycker om twilight? jag är tokig i filmen, ska nog gå och se den en tredje gång på bio i helgen :)

#33 - - andrea:

sv: ja det är hon verkligen :)



sv2: ingen aning. skolan, träffa kompisar, planera nyår och sånt, tror jag =) själv?

#34 - - Nina:

vilken härlig bild :)



åh tack sötis!



idag ska jag & min karl på gran-jakt. hihi.

du då?

PUSS!

#35 - - Jannekake:

Kjempefint bilde :)



Men nei, filmen har faktisk ikke kommet ut i Norge enda.. Typisk. ^^



I dag skal jeg kjøpe julegaver :D Og shoppe litt selv.. Du da? :)

#36 - - Nightfall:

Jättehärlig bild :)

#37 - - Liene:

sv: Du lägger väl upp bilder sen på hur det blev? Alltid kul att se sånt:)

Annars är det helt okej, ska på klassfest ikväll:)

hur rä det emd dig?

#38 - - jannica:

vilken fin blogg du har:)allt bra med dig?

#39 - - Vanadesse.:

Ja du, det är mest skola i vardagen. Mycket att hinna med nu innan lovetoch sen tenta direkt efter jul suck! Jaja det blir nog bra. Vad händer i din vardag då? mycket att göra innan flytten förstår jag :)

#40 - - N E L L I:

Tack så mkt!



Vad bra då! :)



Pussar!

#41 - - olgaaaa x):

gud vikken fin dikt <3

har du skrivit den :O ???? =)

#42 - - IZZAH:

hej vill du hjälpa mej klicka på länken = http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-rosta.html åh sen röstar du på min blogg, izzah.blogg.se skulle göra mej jätte glad ! ! !

#43 - - L O O:

Vad har du hittat på idag då?

#44 - - Rebecca:

Sv: Tack kul att höra! :)



Vilken grym bild!

#45 - - Jessica:

Sv: nej jag har inte gjort det, jag har mycket att se fram emot hör jag :D

#46 - - Emms:

Gymnastik! Det ska blir jätte kul!

Tack!

Hur är det själv då?? ;) <3

#47 - - Marie:

Jaa, det var roligt! :D

Ja, det är det, det lilla som vi såg av Västerås i alla fall :D



Haha nej, det förstår jag. När blir du tvungen att packa ner datorn då?



#48 - - sandra:

hejsan :) är du sugen på att jul-pimpa din blogg?

kika då in min senaste designutlottning:

http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2008/december/designutlottning-nr1.html#comment



/www.pavonadesign.blogg.se

#49 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

härlig bild =)

#50 - - Malin:

vilken härlig bild=)

#51 - - Maggie Curie:

Gud vilken vacker bild det är på julia :P

Kram

#52 - - Maggie Curie:

ja absolut..

Allt är bara fint, sj då ? Kram

#53 - - LINA:

Digagr bilden , vem är det serr inte ?

#54 - - LINA:

sv: jamen det ser jag ju nu när du säger det haah<3

Till top