Julgran

Detta är en bild ifrån stockholm i sommras när kompis kom på besök.

Nu sitter jag här igen. Kom hem för ett tag sedan från stan, har skaffat biljetterna hem. Såg att dom hade höjt priserna, men absolut inte snordyrt, typ 200 kr. Not bad.

Ska försöka hitta min  finfina reseväska som jag köpte i Turkiet. Visst den är lite stor, men det är skönt att slippa bära på tunga väskor på axlarna osv.

Vi har även hunnit handla & ätt taco. Mums! De här med att storhandla är inte min & Tonys grej, vi har konstaterat att vi glömmer alltid något. Sakerna hinner ju ändå bara mögla för oss innan vi ska äta det. haha, roligt samtals ämne va?

Juste! Har även pyntat liiiiite hemma. Vi har fått upp våran mini julgran. Självklart var det jag som pynta den, it's fierce! Ska ta kort på den så ni får se den. Hur som helst blir det inte mycket till julpynt här hemma iår, trisst, but true!

#1 - - W:

Åh, din julgran är nästan lika liten som min ;) Min är nämligen obefintlig

#2 - - viky:

fin blogg du har :)

#3 - - Jag och fotbollsspelarn:

Så fin gran :D

#4 - - Gurra:

nahaha jag har sett större hahaha ;d

Till top