Jul?

Mer julstämning än såhär blir det inte.. Inte än ialla fall..

Nej, jag har inte alls kommit in i julstämningen än. Jag är nog den sista i hela bloggen som inte har kännt den här "shit, snart är det jul!"
Nejj, inte jag inte. Här hemma (ja, det börjar kännas som hemma nu) har vi inte julstökat för fem öre. Lådor står i högar lika så med säckar & diverse saker.

Aja, hur som haver.
Det är bara att leta vidare, jag har ju en hög att beta av, so i'm not worried! 

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag? 
#1 - - Maggie Curie:

haha ja tillslut :D



Kram

#2 - - stina:

jajjemen :) örhängen från mallorca:)

#3 - - Erica Gunhardson:

hallu lollo kommer du hem till jul? :D Puss Erica!

#4 - - Ida Björck:

tack sötnos :) <3

#5 - - g:

ja, eller är lite tröt och så. själv? :D

#6 - - Marie:

Låter inte roligt, men då ska du se att morrondagen blir säkert bättre!



Okej okej, roligt att julhandla, :)

Jag är i princip klar med mina julklappar nu, =)

Känns skönt.



Jadå, det är allt bra med mig!

Hur är det själv? =)



Puss!

#7 - - angelica:

söt blogg! :)

#8 - - S O L I N:

Hihi inget skoj precis, men pratat med älsklingen i flera timmar så det blir ett stort + hihi =) Hos dig då?



PUSS

#9 - - SANIBO:

sv: nej, även fast den nog inte kommer slå twilight, så kommer den nog ändå vara riktigt bra!



jo, allt är bra. lite less bara :) med dig då?

#10 - - malin larsson:

åh, vilken jobbig dag!



sv: jo, det är väl bra, hur är det själv? :)

#11 - - Majja:

sv: nej vad fuskigt :O

jo det är bra, helt slut :P

#12 - - Anonym:

Okej :)

Jora, håller på att plugga lite. Näst sista veckan i skolan, ganska stressigt men snart är det lov :D



Hur är det själv?



Puss.

#13 - - JOSEFINE:

jag har haft en bra dag :)

är tillbaka med bloggen nu, kika gärna in :)

#14 - - frida:

usch jobbigt.!

Har tränat o sen varit i skolan as always :p dudå? :)

#15 - - LINA:

sv: Nämen tack<333

#16 - - SARA:

Tack :D

Härligt att du mår bra! Gjort idag? :) Kram

#17 - - erica:

haha jaa men nu för tiden är dom inte lika avancerade! :D



Nej de tror ja inte, men ja tror inger fyller nån dag efter julafton, skulle va roligt att se dej om dom ska ha nån tillställning :D

#18 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jag är fötrollad! vill inte sluta läsa men vill heller inte att boken ska ta slut :P tur att det finns fyra till!



riktigt härlig bild =)

#19 - - Vanadesse.:

Det e okej med mig. lite febrig tror jag men inget som jag mårjättedåligt över hehe. Hur e d själv? Vilken skum gubbe! Hade han glömt mötet?

#20 - - Maj:

Det är ganska bra, lite förkyld, själv? gjort något kul idag?:)

#21 - - caroline:

jaha, köpt något i stan kanske?:)

jag mår sisådär, ont i kroppen men annars så.. du då?:)

kram!

#22 - - JOSEFINE:

godnatt :)

#23 - - Linnea :>:

Hoppas du får julstämning snart då ;)

själv har man just köpt julklappar och slagit in dom så stämningen har börjat komma en del nu :)



sv; thank u ^^,

#24 - - Jenny:

nja det händer väll egentligen inte så mkt.. tyvärr ^^

händer de något kul i västerås då?

puss<3

#25 - - Nina:

håller du på att flytta?



med mig är allt toppen! :)

själv då raring?



puss

#26 - - yasmine:

allt bra? krams

#27 - - Tobias:

visst :) stickad och varm ;D

#28 - - Emms:

Vilken fin bild! Jag hade en bra dag! Hoppas din dag blir bättre idag då! ;) Kram!

#29 - - Fanny:

sv: Ja, visst är dem! Deras nya cd är suverän! :)

Jo tack! Allt är bara bra med mig, var febrig igår så jag är hemma idag, men känns mycket bättre!

Hur är det själv? :) puuss!

#30 - - Melina:

godmorgon:)

#31 - - Sassy:

Jag har inte heller köpt papper, måste hitta nåt fint!

#32 - - MELINDA:

sv: haha yee :D

#33 - - sareina:

Hej! nu finns min ONLINE makeupstudio tillgänglig på internet!

Jag retusherar dina bilder och ger dig en digital makeup! Välkommen in o kika på mina foton!





http://sareinasmakeupstudio.blogg.se

#34 - - LIFE BY Marielle:

Ingen julstämning här heller förutom lite pepparkakor och julslingor. Det snöade i 2 sek förut också men vad gör det ;p en vit jul skulle inte skada hehe.

Hoppas jag får en bättre julstämning när jag åker till london men det lär vi ju få. Vi ska shoppa julklappar osv! ha det super, KRAM gumman

#35 - - Perfektion by Emma:

- Hej söt. Nu är jag tillbaka i ny färg och form.



Hur är allt med dig, och hur går de med flytten?

#36 - - Ulrika:

Joo allt är toppen sj då?

#37 - - emeli:

Åh, jag vill också shoppa julklapappar! För mig blir det nog inte förrän på fredag, då vi också ska på museum med klassen, så det blir nog mysigt i alla fall! :) Annars är allt bra. Skrev sista provet för terminen idag och det känns verkligen som om jag har koll på mina betyg, vilket också är bra. Hur är det själv? tråkigt att du inte haft en bra dag :/ julkramar!

#38 - - emeli:

och förresten .. Vet du vart man kan hitta billiga chokladtomtar? :P

#39 - - Liene:

sv: Okej, tack:) idag blir det kören, komer hem ganska så sent så då blir det lite käk tror jag.



Jag tror att man får julstämmningen fram så fort man börjar baka, ta fram lite julpynt (har dock inte gjort det än) och lyssnar på julmusik.

Hoppas du får din julstämmning snart, eftersom det är så mysigt:)

#40 - - Rebecca:

Vilken "julig" bild

#41 - - Lena:

Såå söt bild

#42 - - Elina:

Jag har inte heller riktigt fått någon julstämning än. Fast vi har ju julpyntat med det lilla vi har här hemma. Men det kommer nog :) Så småningom :)



Kram

Till top