Helgen som passerat

Dessa bilder får sammanfatta kvällen en aning. Människorna som befanns sig hemma hos oss var: Ivan, Simon & Markus.
Dom satt framför datan hela kvällen/natten och spelade något spel som jag inte förstog mig på.

Men det roligaste var nog framåt natten då vi skulle försöka somna. Markus slockande först, sedan förblev det nästan bara skratt resten av natten, självklart stog Ivan & Markus i centrum!
"öh!  Sluta smeka mig Markus!!" Hahaha, what to say? Hade himla roligt ialla fall!

En mindre roliga sak var att jag missade One Three Hill & Gossip Girl! Usch och fy säger jag bara, inte roligt! Missade jag något?

Hoppas ni har haft en lika rolig helg som har jag haft!
#1 - - SARA:

Jag har jobbat hela helgen, men det har varit kul :) Du då? Kram

#2 - - Linda:

Jag höll på att missa GG, men som tur var missade jag bara (eller bara och bara ...) 20 min.



Sv: Jo, min helg har varit helt okej.

Händer imorgon då?

#3 - - Maja:

Tack så hemskt mycket! Va roligt att höra. Du gjorde just min kväll :D



Söt kille ;)

#4 - - Maj:

Jadå de har jag :) mest latat mig :d

Själv?

#5 - - Gabban:

Fin design! :)



sv: inte så mkt :) slappat mest

hur är det med dig då? :)

Kram

#6 - - Daniel:

Sexig pojke!

Till top