Flyttlådor

Oj vad tiden bara rinner iväg!

Idag har vi fixat här hemma genom att ta bort en massa tomma lådor som vi gick ner med till källaren, dom tar ju så mycket plats!
Efter det gick vi och panta & handla hem lite mat, fick på spaggetti & köttfärsås. Hur gott som helst! Tony gör den godaste köttfärsåsen någonsin med massa chili i!

Vad ska jag göra nu då?
Kanska ska fortsätta att gå igenom de lådor som inte är tomma än. Tyvärr så har ju några glas gått sönder med flytten, så måste gå igenom vilka glas så vi vet vilka vi måste ersätta.

Måste få tag på min bror också.
Nä, ska försöka få tag på honom nu, så vi hörs lite senare bloggen!
#1 - - E:

Åh, så fin blogg du har =)

#2 - - L o t t i i i z z:

Ja, det va verkligen super läskigt :( Man hoppas ju att man aldrig behöver vara med om något sånt igen asså! iisch!



Jotack, med mig är det bara fint idag :) Börjar bli lite småtrött.. men så har jag känt mig nästan hela veckan! Har du haft en bra dag gumsan :) ? Kram!

#3 - - Louise:

Ja jag får ta och göra det, men det blir lite jobb också..så man får ihop lite pengar:)

jahaja där ser man, men skönt sedan när man blir av med allt =)



Nu ska jag hem till en kompis och kolla film & sen blir det nog en runda inne istan för att se vad det är för folk ute ;p självdå?

Pusss!

#4 - - sandra:

ja mår finfint, själv då? :)

Till top