fargadelinser.se


(klicka på bilden om du vill komma till hemsida.)
Nu har detta spridit sig som en löpeld genom bloggen.
Just nu, ger fargadelinser.se gratis liner till de bloggar som har haft sin blogg i mer än 2 månader.

Ta er en titt vettja!
#1 - - Ulrika:

härligt härligt! i veckan blir det bara jobba! inget roligare än så! Själv?

#2 - - IZZAH SVARAR:

jo riktigt söt va hon :D



:D

yes min helg har vart bra hur har din varit då ?

kul att du gilla min design :D

#3 - - JOSEFINE:

sv: jatack, själv?

#4 - - natta:

hallå där har du fixat linser därifrån?

#5 - - stina:

tack:) jo min helg va bra:) din då?

#6 - - Nina:

då bor vi nästan grannar ;)

jag bor i eskilstuna!





puss

#7 - - Elina:

Jo den har varit helt ok!

Din då?



Kram

#8 - - nosh:

nämen det är ju iaf något. ska ta och kolla in det.

jodå min helg har varit skön, jag har bara sovit eftersom jag knappt fått någon sömn så tog jag ut det då, fett skönt! haha

själv då?



kram!

#9 - - alec:

guuuuuuuuuuumman..... heeje hejjeeeeee..

Hur mår du?? vad gör du? har du flyttat??

fattar nada??

#10 - - Majja:

sv: tack så jätte mycket :D

jo, bra har det ju barit, känns skönt nu när jag har jubbat klar :D

#11 - - Sandra:

Ska ta mig en titt :)



Nej man känner sig sådär lagom sugen på att festa efter alla sånna idioter. Alltid lika roligt att vara trevlig och service-minded när det kommer äckliga killar och visar sina rumsnycklar och ber en komma förbi när man jobbat klart, går runt och tar på en och ska kramas och pussas. Man lär sig snabbt hantera det iaf.. utan att klappa till dom! Men man blir ju förbannad.



Låter ju mysigt, vill träffa mina vänner nu! Jobbar ju heeela tiden.. men idag är jag hemma & sjuk. Blä! Så inte såå bra med mig. Hur är det själv?

Puss

#12 - - angelica:

I veckan händer väl inte så speciellt mycket.

lite läkarbesök.

sj?

#13 - - Isa:

Sv: Ingen aning faktist, själv?:)

#14 - - Marie:

ah okej,, nä inget speciellt :P

#15 - - S O L I N:

Tack ska du ha! Hmm till helgen blir det nog liseberg och lite shopping kanske. Själv då?



Fin din blogg blev förresten! =)

PUSS

#16 - - Mimmi:

Det blir skola och kanske någon promenad har inte en massa plugg nu som tur är. Vad ska du hitta på för roligt i veckan då?=)

#17 - - Ebba:

Åh, grymt :D

#18 - - Your Dream Closet -,:

tyvärr har jag special-linser för extra torra ögon så jag kan inte ha sånt där ;)

#19 - - SANIBO:

det där är ju ett måste som man måste göra sen! gratis är good.

#20 - - Linnea :>:

Har du skaffat där ifrån? :)

Snygg design du fått btw ^^



sv; ah ^^ thanks :p

#21 - - L O O:

Tycker du också att "bet on it"-videon är löjlig?

#22 - - Ellinor:

Funderar på att testa blåa :D

#23 - - HANNA:

frågestund på bloggen just nu!



ställ din fråga och jag kommer att besvara den snarast möjligt :) gå in på min blogg för att se hur du går tillväga.

#24 - - frida:

Ja! det var jättekul o kolla! :) skulle dock aldrig våga spela själv :o haha.. Ja, har haft en sådär lugn helg :) dudå ?

#25 - - Jessica:

Sv: jadå hur bra som helst, hur har din helg varit?

Linsgrejen sprider sig verkligen :)



#26 - - Daniel:

Coolt!

#27 - - melissa:

hoppas nu det funkar :p

#28 - - Louise:

Har du fått dina linser ännu? :p bara undrar för det verkar ta tid! :p

Till top