Everything

Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I need you, baby
And everytime I see you in my dreams 
we are dancing with the stars, just you and me.

#1 - - Nathalie:

Ska försöka :) Jasså! Jag har köpt en julklapp.

Och det är till min svärmor, resten köper jag

på mellandagsreorna. Jag har lite dåligt samvete

för det faktist! Haha..



Just nu är allt bra, lite småtrött bara men det

går över. Själv?



Puss!

#2 - - Linda:

jo det är toppen, har ju äntligen lov!! själv då?

#3 - - Melina:

fin text

#4 - - Nickie:

:D , nej inte mycket blev sjuk i går kväll, men sov 12 timmar och nu är jag frisk :D, själv då? :) Kram!

#5 - - frida:

ååh britney spears låten! så himla mycket minnen :)





Jag ska dansa idag, träning. Sen ikväll får vi la se. själver? :)

#6 - - SARA:

Jaa det är synd bara att parfymer är ganska dyra.. Får köpa små flaskor :) Kram

#7 - - Lotta:

Jaha bor du i västerås? jag jobbar på ett företag som heter rail event, som skickar ut oss på olika uppdrag inom skönhet och kosmetik landet runt.:P Går du fortfarande i skolan lr? Kraam

#8 - - sara o lollo:

visst är det ;D

#9 - - Perfektion by Emma:

- Åh va mysigt de lät dockan.. Jag gjorde inget alls igår, va riktigt skönt!



Jag ska hoppa in i duschen, äta frukost och sne åka ner till Göteborg igen. Va ska du göra idag? Kram

#10 - - Josiee:

Godmorgon:) så coolt hår:D

#11 - - emma svarar:

ja visst är det!

jo allt är bara fin fint, varför skulle det inte vara det om det loooooooooooov:D

själv då ? :)

#12 - - Majja:

sv: idag? har jag vaknat och ah, vaknat :P

#13 - - Anonym:

fin bild!

#14 - - sadia:

fint :)

#15 - - fia:

Okej skönt :)

Bara bra tack, hur är det själv ?



puss

#16 - - Gabban:

jag ska träffa Anders imorgon, själv? :)

#17 - - Hanna:

Jo det är bra med mig, ska ner till stan och handla lite snart hade jag tänkt :) Hur är det med dig?

#18 - - sandra:

Skulle ätit middag hos min pojkvän, men han har fått kräksjukan. så jag hoppas för guds skull att jag inte kommer att få det! men på dagen ska jag slå in julklappar :) durå?

#19 - - Bitterfitta:

allt bra idag? :)

#20 - - Isabella:

Söt bild :)

#21 - - Helena:

Aaw :) Vad gulligt :D



Puss !

#22 - - Jenny:

vilken söt bild på er =) <3

Till top