Drinktips!

Nu kommer även ett tips för er som inte vill eller inte har åldern inne för att dricka alkohol!

Lemon Squash

Du behöver:
10-12 cl citronsour  
Club Soda 
Garnering: citron

Skaka citronsour med is och sila upp i ett isfyllt hurricaneglas.
Toppa med sodan och garnera med en citronskiva.
#1 - - P A U L I N:

åh, det där blev man ju riktigt sugen på :D



svar: låter ju jättebra hörrudu ;) nja, inget roligt precis. men det är ju väldigt halt ute (här hos mig i alla fall), så ja, ett antal gånger har man varit nära på att ramla :P haha, pinsamt. hur har din dag varit då?



skönt med helg nu, trevlig helg! :)

#2 - - Amanda:

svar: jag är baar 15..så det dröjer tyvär ett tag..

#3 - - anna:

det lät gott :)

#4 - - emeli:

idag hände inget spec. ska se på film men en vän ikväll men annars inget. själv? :)vad ska du göra i helgen?puss

#5 - - malin larsson:

sv : ja men det är bra, det är ju så gott! :)



jo, min dag har också vart lugn. var på praon i en timme ungefär, sen fick vi gå hem, så åkte jag hem till mormor och bakade :')

#6 - - Olivia:

Min fredag blir nog framför tv:n. Idol och sen Fredag Hela Veckan. :)



Kramar

#7 - - Anonym:

Passar bra då jag hoppar på kryckor nu :-D

#8 - - gisela:

tack sötan! vad händer i helgen då? :)

#9 - - *Mippi*:

Ihelgen blir de lite shopping å sen idol ikväll såklart =) dudå?

#10 - - Anonym:

Sista helgen med gips så det blir lugnt till tusen,ta d som d kommer. SJälv då? Kram

#11 - - anna boström:

Den ser jävligt god ut ;)

#12 - - Maggie Curie:

nice nice ;)

Min fredag har vart helt ok :D

Väldigt kul och slappig...



Kram

#13 - - olgaaa x):

vad kul att du skriver om olika drinkar som man kan göra om man inte dricker alkohol hahahxD

#14 - - delinda:

yummy!

Till top