Disk!

Nej, nu ska jag ta hand om diskhögen som ligger och ständigt ligger och påminner mig om ta hand om den.

Diska är minsan inte lite tråkigt, men man skulle ju kunna liva upp det lite genom att köpa roligare diskborstar, mer färg glada svampar & trasor.
Att även slå på lite musik livar faktiskt upp det en aning.

Nej, nu ska jag gå och diska!











Disken står i blöt just nu, så det blir lättare att diska av dom.
Nu ska jag städa ett akvarium för första gången, spännande, äckligt? You name it!
Fick i alla fall tag på min bror förut, gött det för då kan jag inhandla hans julklapp nu utan något ånger. Tror han kommer älska tavlan, jag vill ialla fall ha en lika dan! 


Puss!
#1 - - Carro:

sv: jag ska inte alls göra mycket imorgon. :) kanske till skolan en snabbis och kika på konsert. Durå?

#2 - - Linnea :>:

ja, tycker jag med :D

kram

#3 - - Lotta:

Vilken fin blogg du har:) Verkligen jätte fin:)

#4 - - Malin:

Hehe härligt att det är bra ;)

Imorgon fredag blir det att åka in till stan

och handla julklappar till the familja,

träffa en kompis där som ska bjuda på mat :D

#5 - - Rebecca:

Vilken cool!

#6 - - Lisa:

Svar: yes, det känns inte så skoj :< inte mycket, ta det lugnt själv då? :* <3

#7 - - marie:

jag hatar verkligen att diska så diskmaskinen är en av mina bästa kompisar :)

jag jobbar som handläggare på en myndighet. du då?

kul att städa akvariet ;)

puss

#8 - - SANIBO:

sv: thanks sweet!

#9 - - andrea:

sv: om jag inte får magsjuka nu under natten, så blir det julfest =) dudå?

#10 - - fia:

Vad menar du ? jo allt bra tack själv då ? :) <3

#11 - - fia:

Jaha oj förlåt, hade inte märkt att jag kommenterat din blogg. Kom på det nu, förlåt haha :) ber om ursäkt. pussar

#12 - - E:

Jodå, bara bra :) hur är det själv?

#13 - - nosh:

heej gumman!

jo det ska bli en så mysig jul i år.

julafton spenderas med pojkvännen, och juldagen ska min familj ha en jätte stor julmiddag med 100 pers inbjudna. så jätte kul!



Svara gärna på dagens fråga ;)

kram!

#14 - - Malin:

Tack så mycket :P

#15 - - Lotta:

Åh vad kul att höra.

Allt är bara bra med mig, trött och sliten;) Sängen nästa. haha. Hur är allt med dig?

#16 - - Perfektion by Emma:

- Vilke fräck diskborste.. Jagbrukar alltid bara ha helsvart!



Med mig är de bara bra, eller jag börjar nog bli förkyld nu igen, de får ge sig. I morgon arbetar jag min sista dga, de känns verkligen superkonstigt.



Va ska du göra i mrgon? Kram

#17 - - Linnéa / ELW:

Läcker diskborste, en sån hade jag velat ha!

#18 - - Anonym:

Hatar att diska men jag har diskmaskin och en villig sambo ;-)

Till top