Det här med smink..

Ta skiten och kasta den bara!

Vi alla känner till att man måste kasta smink efter ett tag, då utgångs datumet har passerat. Men då måste man ju även skaffa nytt smink.

Precis, att inhandla nytt smink är sällan billig historia. Därför kom jag på att jag faktiskt önskar mig nytt smink. Självklart presentkort då, vill ju se till så det blir rätt osv.

Det är även viktigt att uppdatera & hålla sminkväskan ren. Annars kan den bli den värsta bakteriefällan för ditt ansikte. Smink som passerat sitt utgång datum kan orsaka irritationer i ditt ansikte som sällan är välkommnat.

Tvätta sminkväskan, tvätta rent smink borstarna & släng allt gammalt smink.  
#1 - - L o t t i i i z z:

Hej snäckan!



Ja, asså det va helt sjukt :S Vaknade imorse av att det va ett väldigt högt mullrande ljud som lät, sen började allt att skaka! Skit läskigt! Sängen skakade så mkt så att man fick ta o stödja mig på väggen, men det va ju lönlöst för den skakade ju lite mkt som sängen! Trodde verkligen att huset skulle gå i sönder asså!



Men förutom att man blev lite omskakade igår så mår jag bra :) Hoppas att du har haft en bra dag snäckan? KRAM

#2 - - FEBB:

Tack Louise snygging! Och du är jättefint iljusrött! Men du har nt det längre va? <3

#3 - - zaphe:

snygg design ! :)

#4 - - frida:

Ja! det är alltid trevligt med lugna sköna helger :)

annars e allt kanon, lite nervös inför en dansuppvisning imorgon annars kanon! :D själv? :)

#5 - - frida hhtp://fws.blogg.se:

idag har jag varit på stan o fixat o donat :) själver?

#6 - - Anonym:

Ja,det måste man ju verkligen göra ibland. Så gott var d.

#7 - - Bea*:

sv: Härligt! Jodå med mig är det bara bra :)

hittat på för något idag då?

Kram

#8 - - Helena:

Sv: Härligt gumman :)

Min dag har bara varit bra :) Lite seg bara, har pluggat nästan hela dagen :P

Måste bara säga att jag gillar din blogg riktigt mycket :)



Puss !

#9 - - Lisa:

det är bara bra med mig ;D sjvdå?

#10 - - Louise:

jadå allt är bara bra med mig idag:) med dig då? =)

#11 - - S O L I N:

Åh tack så mycket söting!



PUSS

#12 - - Emmelie:

Jag är helt värdelös på att slänga smink. Det enda jag är riktigt duktig på att byta ut är mascara, för annars får jag ögoninfektion (vilket är allt annat än roligt...). Annars slänger jag om saker går sönder. Inte annars... Hehe.

#13 - - Sofie:

Jag använder aldrig smink :P

#14 - - Jasmine:

sv: jorå det är ganska bra med mig, själv?

#15 - - Bitterfitta:

allt bra idag?

#16 - - tezza:

haha okej ;) du får berätta sen då=)

jodå, de har jag väl! har mest sovit men ;) självdså? :)



puss

#17 - - Zäta:

jag ska till USA/ LA över jul, i tre veckor :) ska du göra nått trevligt? :)

#18 - - Jessica:

Sv: jo det är bara bra :)Hur mår du?

#19 - - Hanna:

Plus att man bara ska ha mascaran i max tre månader. :) Fast min hinner jämt ta slut innan dess, eller.. jag tycker den är slut iaf XD

Till top