closer and closer

Julen närmar sig mes storm steg!

Juste, julen kommer allt närmare & närmare nu. Paniken över julklappar har ju börjat gro ganska bra just nu. Men lillebrors julklapp är nu klar & halva julklappen är klar för lillasyster. Nu återstår bara; mamma, storebror & älsklingen (men honom vet jag vad jag ska köpa!). 

Idag mötte jag upp Tony inne i stan och åkte ut till erikslund för lite fönstershopping & handlade lite mat. 
Så ideérna har ju börjat ta sin fart i huvudet nu. Thank god!

Imorgon blir det lite möte & så om jag inte mistar mig helt, gött det säger jag bara. Känns som alla saknade pusslebitar faller på plats för allt just  nu. Hur bra är inte det?


Hur ligger ni till i julklapps fronten? Klara än?

#1 - - caroline:

jag var bara och kikade fotboll igår, inget annat annars :) du dÅ?

#2 - - zandra:

jaaa snart är det jul ;9

#3 - - STYLE BY B'N:

Verkligen! ;/

hugs!

#4 - - SANIBO:

härligt!

jag är påväg, men är långt ifrån klar, haha

#5 - - Maj:

åh va skönt :) förutom förkylningen så är de ganska bra :P



jag har handlat några julklappar faktiskt :D är nästan klar :O

#6 - - Daniel:

Har inte ens börjat ännu!

Söt kille förresten.. nami!

#7 - - Cajsa:

hehe tack gumms! :)

xx Cajsa

#8 - - S O L I N:

Härligt att höra! =) Jo det är toppen tack, själv då?



PUSSS

#9 - - malin larsson:

sv: okej, va mysigt!

jodå,det är väl bra, sitter här och skriver om en uppfinning, telefonen, som man måste vara klar på torsdag , annars får man inte godkänt i teknik, så jag har lite bråttom om jag säger så.



hur är det med dig då? :)

#10 - - malin larsson:

sv: ja, jag med. jag blev precis klar med den långa texten på 4 sidor ungefär, så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete :)

#11 - - S O L I N:

Skönt att höra :)



PUSS

#12 - - tezza:

har blivit allergisk mot massa skit! ;/ ..



härligt=)

jag har bakat pepparkakor med min kille =] hih, dudå?



puss

#13 - - zaandraa:

jaa :P

#14 - - SARA:

Jo tack, jag mår bara bra! :) Hur mår du?

Jag har bara en enda julklapp kvar att handla, så det känns bra på julklappsfronten för min del :)

Kram

#15 - - Liene:

sv: Ja, riktigt pigg, eller pigg och pigg, men kry:) vad gör du idag?

#16 - - stina:

typ samma,fast utan möte dock :P



krams

#17 - - Maggie Curie:

;) Nice

#18 - - Majja:

inte äns börjat :O

#19 - - Sassy:

Jag har en del julklappar kvar...



Jodå, det är bra, sitter och äter frulle vid datorn och ska snart träna! Hur är det själv?





kram

#20 - - Melinda:

sv: haha, tack. typ :D

#21 - - LINA:

sv: det är bara fint har inte hänt specielt mycket<3

#22 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

kan inte kommentera inlägget ovan.

men oj vilket ansvar det blir på den nya regissören!

#23 - - Fanny:

sv: Aw, tack så mycket! :) puss på dig och hoppas du får en jätte fin dag!

#24 - - wallentinaa:

Jag har inte sett twilight! :p





Svar: jaa, det är ra. Jättetrött bara! :( själv då? :)

#25 - - LIFE BY Marielle:

Nej men blir klar med julklapparna på fredag :p



Åker ju till london =) weii! nu är det nära, fredag fredag fredag. KRAM

#26 - - andrea:

sv: gött mos :D

jag mår jättebra. hur mår du själv? =)

#27 - - ANGELICA:

sv: okej okej :D

imorrn är det nobelfest. och sen ska jag bara vara med kompisar och sova över!

du då? :)

Till top