Badkar!



Kom precis ut ur badet! Så härligt säger jag bara!
Låg riktigt länge där inne & läse en tidning. Sedan bara scrubba hela kroppen! Jag lovar, jag blev en helt ny mäniska.
 
Kan säga att bilden ovanför är inte vårat badkar.
 Så lyxigt är det inte, men den är helt fantastisk! Den är jätte djup, så man känner sig som ett lite barn i den.
Mysigt!
#1 - - A M A N D A R O S E N D E:

ja den har vart jättebra :) din då? ^^

#2 - - Neftaly:

låter härligt^^ jag ska inte göra så mycket idag.. blir nog bara lite tv och sen antagligen sova x)

#3 - - Anna:

jadå det är bra med mig, hur mår du själv?

mmmmmmmmm de där badet hade inte varit fel alltså.

#4 - - S O L I N:

Hehe ja det är så mysigt där. Ja tack, toppen, hur har din dag varit då? =)



PUSS

#5 - - Majja:

ser riktgt mysigt ut :D



usch nej, stress är ignet bra, bad är bra :D

#6 - - Anonym:

åhh vilket härligt badkar. vi har bara dusch i lägenheten. vill gärna ha badkar ;)

#7 - - Cajsa:

jo då den har varit okej. din? :)

xx cajsa

#8 - - frida:

underbart o bada! badade nyss jag med ;p

Ja allt e bra, lite småstressad bara. själv?

#9 - - S O L I N:

Skönt att höra! =)



PUSS

#10 - - Sofie:

Oh, jag har inte badat i badkar på hundra år :P

#11 - - Helena:

Det lät inte alls fel med ett bad :)

#12 - - Maja:

Själv har jag inte kommit på det där med bad än... tycker mest det är så förbaskat kallt att kliva upp därifrån :P

#13 - - Garbomannen:

Vad tycker du om min nya blogg Louse? Skulle vara jätte glad över en åsikt! =)



Kram

#14 - - Mariah N:

Vad mysigt!

#15 - - SANIBO:

sv: ja oja.

puss, nighty night.

#16 - - Ebba:

Hej söt!

Jag har en liten tävling i min blogg nu om du vill vara med. Du kan vinna tre body butter från The Bodu Shop. Du behöver bara svara på dagens fråga som är: Vad är ditt bästa minne från 2008?

Bästa svar och motivering vinner!

Va gärna med!

Kramar!<3

Till top