Återigen julshopping!

Visst känns det äckligt när man känner degen rinna mellan fingrarna?

Nej, jag mena inte deg som bulldeg utan deg! (deg=pengar)
Haha, jag lovar, det order har nog inte använts detta årtionde, eller inte förra heller för den delen.

Idag blev det julshopping igen! Nu kan jag säga att jag är 85% klar med alla julklapparna. Köpte nämligen mammas julklapp & halva Tonys julklapp. Är även klar med min storebrors julklapp också, sjukt stolt över att jag hitta den, men den är inte inhandlad ännu. Men imorgon så åker jag in igen med Tony så han kan hjälpa mig att bära, klarar nämligen inte av att bära den själv. Sedan är jag så gott som klar!

Börjar känna att stressen sakta men säkert att stressen håller på att avta. Har även börjat få in lite småprylar i våran hylla & filmer och spel i tv-bänken.   
Lägenheten börjar ta sin form nu, äntligen slipper man se 1 miljon lådor så fort man går upp på morgonen.

Dags att snart kolla upp tågbiljett till linköping.
#1 - - LIFE BY Marielle:

Mysigt med julshopping, synd bara att det kostar! :p



Jo bara över dagen. Allt bra med dig, hur ska ni fira jul? Puss

#2 - - S O L I N:

Tack så mycket sötnos! Ja den sitter helt underbar på, älskar den =)



PUSSS

#3 - - emeli:

vad skönt att snart vara klar med julklapparna! jag måste börja snart :b helgen var bara slapp egentligen, inget spec hände. själv?



skulle du kunna svara på min fråga i tisdagens inlägg? då skulle du vara hur gullig som helst! det räcker bara med ett ord :)

#4 - - melissa:

sv; ja i skåne var det jorbävning.. jo det var jävligt läskigt :O panik!

#5 - - Helena:

Sv: Idag har jag varit till tandläkaren, sen har det inte blivit så mycket, ska försöka plugga lite :)

Har du haft en bra dag då ?

Puss!

#6 - - Perfektion by Emma:

- Tack tack gumman.. Jag är nöjd med vinsten!



Min dag har varit bra hittills, längtar till fredag så in i bomben.



Allt väl emd dig goding?

#7 - - ILLAPISSAT.BLOGG.SE:

mysig blogg du hade :)





kolla in min? :) ILLAPISSAT.BLOGG.SE

#8 - - Anna:

ja min dag har varit toppen. hur har din varit?

vad ska du göra i linköping? min hemstad ju;)

#9 - - MOA:

åh, jag har inte köpt en enda julklapp! alla är så duktiga och ligger i, själv är jag heeelt kass :P

#10 - - sara o lollo:

vi skulle också behöva ut o julshoppa ;D

#11 - - ILLAPISSAT.BLOGG.SE:

mysig blogg du hade :)





kolla in min? :) ILLAPISSAT.BLOGG.SE

#12 - - Anonym:

Skönt att snart vara färdig :-D

#13 - - tezza:

vad hittade du för julisar då? =)

skönt att va klar med 85% iallafall=)



jadå! självdå? :)

#14 - - Spiderchick:

gött å slippa lådorna =)

#15 - - Majja:

sv: hoppas jag med!

måste säga att jag älskar din profilbild :D

#16 - - Liene:

sv: Så glad att jag gjorde dig glad:D lät ju som bar saker du gjorde, massa mys och så. Jag mår prima, du då?



Igentligen har jag också lite julklappar kvar, men dom fixar min mamma:) snällt, men jag får betala sen.

#17 - - Bea*:

Hejdär , allt bra ?

#18 - - Lisa:

fast när man lägger ner pengar på julklappar känns det bra att pengarna försvinner tycker jag :)

#19 - - Fanny:

Åh, ny design va? :) Vilken fin! :)

sv: Jo, min dag har vart helt bra, men har vart skittrött efter allt shoppande igår :D

Själv då?

Puss puss!

#20 - - Your dream closet:

jo alltså det beror ju på om man vill ha det vågigt eller inte men som jag som absolut inte vill ha lockar eller vågor i mitt hår, då måste jag komma iåg att tuppera innan ;) Men de flesta björn axens hårredskap är ju bra, så jag tvivlar inte alls på att den där är bra dne med !

#21 - - Maja:

Jag har inte ens börjat julhandla än, helt värdelöst verkligen...

#22 - - Maja:

Såg att du skrivit mer. Jag har så himla mycket hår!

#23 - - haniini:

Maybe that :)

Absolut, med dig ?

Pussis !

#24 - - stina:

jo min dag va bra..somna brt halva kvällen bara :P

hur ha din dag vart?

#25 - - Louise:

ja men jag tror det alltså:) tyvärr måste jag använda plattång jämt så med denna lär det väl slita ännu mer på håret...

#26 - - Cajsa:

hehe nej det va ganska mysigt... när man väl slappnade av... XD hahaha.. :P

jag är bara såååå himla less på att få beröm när jag inte äns själv tycker att jag gör någe bra! :O Spelade in en låt i studion idag också och jag tyckte att det lät förfärligt och min lärare ba "neeej!! det låter toppenbra! :O du är superduktig och du får ju se på utväcklingen som du har gjort också!" men OCH!? Det låter inte som jag vill att det ska låta.. XD hahaha.. :P

#27 - - Linnea :>:

huh, måste också börja ta tag i min julshopping ;)



sv; jodå, det är bara brahär ^^ förutom att jag är sjuk då D: sjdå?

kram

#28 - - Mariah N:

nice!

#29 - - Sofie:

Julklappsinhandling är alltid trevlans :D

#30 - - FEBB:

Tack Louise! Kommer ihåg när vi chattade hela tiden :) ( fd blogg littlemisslouise)

#31 - - nosh:

men gud vad mys!



Jodå den har varit lång? haha själv då?

känns som om dom här dagarna går sakta med flit, jag rokar inte! Vill ha mitt jullov nu nu nu! haha.



jag skulle uppskatta jätte mycket ifall du hade svarat på dagens fråga :)

kram!

#32 - - Gabban:

varsågod sötnos!

Jag har faktiskt sett Twilight! :)

Asbra, har du sett den?

#33 - - SARA:

Jaa, jag köpte min sista julklapp i helgen, så nu är jag äntligen klar med det, i god tid för en gångs skull :) Du då? Kram

#34 - - Zäta:

så himla skönt att jag inte behöver stressa för julklappar iår. jag ska åka bort över julen :)

#35 - - Elina:

Aha ok :) Trevligt!

Jo min dag har varit helt ok. Bara varit hemma och tvättat och städat lite :)



Kram

#36 - - IZZAH SVARAR:

haha okej :D



jo min dag har vart bra din då ?

Till top