Allt blir inte riktigt som man tänkt sig..

Härlig bild va?
Den är ifrån Turkiet i höstas, när jag var där med mamma.


Idag blev det kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Imorse packade vi och det var inga problem med det.. Sedan runt 15 tiden så kom tant röd på besök och hela kroppen bara la av. Eller, jag hade skit ont i hela kroppen, framför allt i benen. Kunde inte stå upp, hade verkligen världens verk i benen.

Det resulterade i att jag kunde inte hjälpa till att packa resten av våra saker.
Men imorgon får vi hjälp av Tonys mamma som kommer hit med släp och ska hjälpa oss med de sista sakerna. Jätte snällt av henne. 
 
Men nu har smärtan har gått bort nu, så jag ska försöka fortsätta med packandet nu. Ha det bäst så länge!

#1 - - Elina:

Hehe ja, lite onödigt att pynta om du ska flytta :)



Jodå, är så himla trött bara, men annars är det ok.

Med dig?



kram

#2 - - S O L I N:

Tack så mycket! :)

#3 - - S O L I N:

Jaså, vad kul! Vill också flytta snart hihi.

Jo det är fint här, själv då? :)



PUSS

#4 - - Bea*:

sv: ne har inte gjort så mycket idag bara kollat desperate housewives hehe sj da?

#5 - - Clara Sjögren ♥:

Tack, puss ♥



Kan vi prenumerera på varandra på bloggkoll? :D

#6 - - Sue:

Hej snygging, Nu har jag en ny designutlottning på bloggen! Du kan ju kika om det skulle kunna vara nått för dig!



Kram

#7 - - mathilda:

sv: tack så mycket du :D

händer inte något speciellt just nu, tror jag ska leta upp någon film och titta på den lite senare, själv då?



kramis

#8 - - ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!:

sv: Ja det ska bli superkul!=)

Allt är bra med mig! Trött så få bara.. själv då?



Haft en bra dag?

KRAM!

#9 - - GINA:

Innebandy och lite smått :) oh va mys :)

#10 - - frida:

Friidrott ,

Tränar du ngt sj?

Vart ska du resa?

#11 - - olgaaaa x):

jaa:) härlig bild

jag har aldrig varit i turkiet :( men vill åka dit:D

#12 - - malin larsson:

åh, alla lägger ut utomlandsbilder, blir så sugen på att åka!

#13 - - zandra:

vill oså utomlands

#14 - - Linnea :>:

åh, det får mig att längta utomlands när jag ser sånna här bilder :) <3



sv; haha, jaa ^^ kanske ska göra det ;p

idag ska jag inte göra mkt. gå på hockey.. sjdå?

#15 - - Mariah N:

fin bild!,sv!tack.

#16 - - Nina:

åh härlig :)

Till top