Alkoholfritt drinktips!

Här kommer även ett alkoholfritt drinktips för er som inte har åldern inne för krogen eller alkoholhaltiga drycker!

Maternitini

Allt du behöver är;

5 hallon
2 cl Tropicana Golden Grapefruitjuice
2 cl apelsinjuice
2 cl cranberryjuice
Garnering: blodgrape

Muddla hallonen  i en shaker och tillsätt övriga ingredienser. Skaka med is och sila upp i ett cocktailglas. Garnera med blodgrape.

Denna är riktigt god! En av favoriterna bland alkoholfria dryckerna.
#1 - - Liene:

sv: okej, förstår att det kan va så där lite halvsegt i början när man flyttat. Med mig är det bra, har varit i hög varv hela dagen:) hur mår du och vad händer ikväll?



Mmmmm, gott det lät.

#2 - - Anna:

en drink utan alkohol är som chips utan dip ju! ;)

#3 - - caroline:

jaha, mysigt :) jag har inte hunnit köpt mina julklappar än, men måste nog ta mig i kragen och göra de snart!

puss

#4 - - A M A N D A R O S E N D E:

okej :)

jadu, lite mys hemma bara :) självdå? :D

#5 - - Perfektion by Emma:

- Ikväll ska vi äta tapas och kolla på Idol. De är ju final.. :) Va ska du göra ikväll sötnos?

#6 - - Linda:

Vad roligt med en alkoholfri drink :)

#7 - - SANIBO:

sv: haha ja, det gjorde det verkligen =)





ikväll blir det bara slapp med idol! själv sweet?

#8 - - johanna:

allt är bra :) det är ju idolfinal :P

#9 - - Marie:

Ja, det har jag verkligen haft!



Okej va härligt, :)

Okej, det låter som en rolig helg!

Jag ska till Örebro imorron och shoppa lite, och sen ska jag på kalas på söndag, :)













#10 - - Mimmi:

Jodå det är bara bra hur är det själv?=)

Puss

#11 - - S O L I N:

Hehe. Ikväll blir det självklart Idol-finalen, både Alice och Kevin sjunger otroligt bra men är nästan 100% säker på att sötnosen Kevin vinner. =) Själv då?



PUUSSS

#12 - - Neftaly:

Härligt du!:D

ikväll är det idol som gäller för mig!:D vad ska du göra för kul idag? kramkram

#13 - - stina:

ikväll blire hemma mys:) sj då??



kram

#14 - - Rebecca:

Låter smaskigt ;)

#15 - - Maj:

jahaja :P



Jag har kollat på idolfinalen med ylva :) själv?

#16 - - SARA:

Jo tack, jag hade en bra fredag, ganska lugn och skön :) Du då? Kram

#17 - - Melina:

låter gott :)

#18 - - Elina:

Igår var vi och såg en spelning med Mimikry & jag var chaffis. :)



Gjorde du då?



Kram

#19 - - Spiderchick:

fanx för snäll coment.



God drink där!

#20 - - Fanny:

sv: tack så mycket! :)

Nja, vet inte riktigt dagens program... En kompis ska väl komma hit en stund :) Själv då?

puuuss!

#21 - - Your Dream Closet:

Åh det där lät riktigt gott :) det där kanske man skulle testa en vardagskväll !

#22 - - JOSEFINE:

ser gott ut :)

#23 - - ♥JuJu♥:

Alkoholfri.. då måste man testa :D

#24 - - Sofie:

Låter riktigt gott :D

#25 - - andrea:

sv: min fredag va jättebra! =) tills fyra av mina kompisar började gråta av olika anledningar... fast jag lider med dom.

hur var din fredag då? =)

#26 - - Marie:

inget, jag ska bakalussekatter idag.

#27 - - HANNA:

okej! ja min fredag var bara bra : ) din då?

#28 - - angelica:

drinken såg god ut :)

ikväll blir det julfest, själv då?

kram

#29 - - Jessica:

Åh den låter riktigt smarrig :D

#30 - - Anonym:

Hallon i drinkar går ALLTID hem ;-D

#31 - - Sandra:

Mumma!! :) Får testa den.. inte ett dugg sugen på alkohol efter alla julshower kan jag lova.



Jadå bara trött nu men det får man va :P

Fredagen blev bara jobb & lillsysters luciatåg. Inte mycket mer :) Vad gjorde du`?

Puss

#32 - - Daniel:

Men lite sprit åker nog med i sörjan hemma hos oss

#33 - - emeli:

inget speciellt hos mig idag. slappo-helg egentligen & kanske lite julklappsshopping i morgon :)själv? vad händer i helgen?

jag måste verkligen också komma i gång med julklappsinköpen snart, så jag inte är ute i sista minuten! men det är så svårt att hitta bra grejer till bra priser som folk kommer att använda. :) Puss

#34 - - nosh:

hej sötnos!



gud va kul att jag har fått det fastän jag typ aldrig uppdaterar! Jag känner verkligen att jag har kommit i en fas i mitt liv då jag inte orkar med något. och att upprätthålla 100 läsare om dagen känns verkligen too much. men hoppas att du fortsätter och besöka mig.



Kram!

#35 - - Maja:

Precis det jag också menar!



Åh nu blev jag riktigt drink-sugen :D

#36 - - Nina:

twilight var sjukt bra! jag blev kär :D



kram sötis

#37 - - LIFE BY Marielle:

Låter gott!



Nu är jag hemma från london=) hoppas allt varit bra? KRAM ♥

#38 - - Carro:

Den såg riktigt god ut :)



Kram ♥

Till top