You’re not alone, together we stand


Vi står tillsammans.
Tappa inte hoppet, vi är fler för dig än du tror.
Ingen har kämpat så mycket som du har gjort, om han ändå bara visste vad du har gjort för honom.

Om det finns något jag kan göra för dig, tell me.
Du vet vem du är..








#1 - - Sessan:

Fan va jag älskar dig gumman! Vart bor du? Men jag har en viktig plåtning imorgon och ser ut som ett vrak! Helt förstörd gumman :(



Men vill gärna komma till dig någon dag!! <3 bara mysa och prata oss tjejer emellan!

#2 - - Sessan:

Det tar evigheter att åka dit gumman!! :( Jag bor i älta. snyft Men vi måste ses och bara fika, eller någonting!! Kanske hinner med imorgon innan plåtningen!! Ge mig ditt nummer älskling! <3

#3 - - Mikaela:

åh tack! ja det beror ju på, vill du läsa på en "skola" eller på distans? jag läser själv på distans..

#4 - - Dress Like a Princess:

God morgon! :)

#5 - - Sanna:

Stackarn. Du är dunderbar du med tjejen, som ställer upp sådär!! Sessiless har tur som har dig tycker jag, fler borde ha en vän som du.

Stor kram

#6 - - Sessan:

Älskling, vill du ses på torsdag för en fika i stan? Vore dunderbart!! Om du inte jobbar vill säga!



PUSSSS!

#7 - - Sessan:

Sitter & pular med modellbilder.se, får inte upp min senaste plåtning arrrgh!



Jaa, jag kan tror jag iallafall! Men hur pass nära stan jobbar du? Hur lång tid skulle det dröja innan du kunde vara där?



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

#8 - - Sessan:

Det finns ett mysigt cafe vid t-centralen som heter John Chris. Vore mysigt om vi kunde sätta oss där 1 timme? tihi



Är så nervös inför plåtningen idag, vet inte varför. Jag får heller aldrig finnar, men nu har jag fått en monsterfinne haha.



Puss på my lovE

Till top