Drinktips!


Blue Boat


3 cl Cariel TQ Vanilla Vodka
3 cl Sourz tropical blue
Fruktsoda/Sprite

Bygges i highballglas över massor av is
Fyll upp med Fruktsoda/Sprite

Hur enkel som helst!
Det behövs inte en bartender till att kunna göra goda drinkar.





Vad tycker ni?
Verkar den något för kvällen aktiviteter?




Nu är det såhär att ni har slagit besöks rekord för min del!
Över 200 har besökt & kommenterat min blogg, vilket är helt underbart!

Va roligt!
#1 - - Louice:

nja inte så mkt sj? =)

#2 - - Agnes:

Jaha, vad härligt:)



Jo allt är bara bra, själv då?

#3 - - sara:

Sv: Ja det är det ;)

#4 - - Louice:

okejokej =)

#5 - - alec:

jag har myst med kärleken :)



vad ska du göra ikväll då älskling`???

<3

#6 - - Jennifer:

sV: va härligt :)!

#7 - - Agnes:

Vad bra:)

Jag är med min kille:) du då?

#8 - - Rebecca:

låter ju galet smarrig! :D

#9 - - Jennifer:

sv: ska nog bara tare lugnt :) dd? :)

#10 - - Jennifer:

sv: ska nog bara tare lugnt :) dd? :)

#11 - - carro:

svar: njae, är lite förkyld :/ sj ?:)

#12 - - carro:

svar: aa, inte så mkt, lyssnar på musik, msn&bdb :) dd ?(:

#13 - - carro:

svar: skola&träning, va jag vet :) durå (:?

#14 - - LITTLE LOUISE:

Hej snygging, jag undrar hur du får fetstil när du skriver dina kommentarer? Tacksam för svar! Puss

#15 - - NIKKI:

det är bra sj? gillar din design

#16 - - Sofia:

Allt är superbra med mig. Med dig med?

Ohja, det får du gärna göra! :P

Kul att du gillade min blogg :)

#17 - - liene:

sv: Jam det är bra med mig:) Hur är det själv?

Hoppas du har en trevlig kväll.

#18 - - carro:

svar: jaha, va kul :) var ska du då (:?

#19 - - sanibo:

nice ;)

#20 - - liene:

sv: Var bra! Jag kollar på Pear Harbor, men det är nyheter nu. Har du nåt kul för dig?

#21 - - carro:

svar: ja det va ta mej tusan en sista minuten resa ;) aja, det blir ju billigare (:

#22 - - sanibo:

sv: Ja hon är ju lovely!

jo allt bra här, sj?

#23 - - carro:

svar: verkligen ;D har aldrig varit i turkiet, men på cypern&det ligger väl ganska nära ^^ aja, har du varit i turkiet inann eller ;p?

#24 - - sanibo:

sv: Mendu.. inte så mkt faktiskt. lyssnar på musik osv. du?

#25 - - LITTLE LOUISE:

Jaså det var lätt :D , haha!

Jo det är super, var sjuk igår men mår betydligt bättre idag som tur är, kanske solen och all lök och sallad jag pressat i mig plus plugganadet i flera timmar.. Haha, nej jag vet ej.;P Hur mår du? Du är så jävla snygg i rött, är det din äkta hårfärg?

#26 - - kajsaaaaaaaaaa :]:

bevaka min blogg med bloggkoll.com, så bevakar jag din :)

#27 - - Louise:

snyggt förnamn du har ;):)

#28 - - LIFE BY Marielle:

en annan god drink är strawberry daquires :)

#29 - - belinda:

den såg ju inte helt fel ut asså :)

#30 - - Sofia:

åh, vad kul :)

#31 - - Lovisa:

Tackar som frågar - allting är bra med mig! :) Hur är det själv? :)

Vad har du gjort i helgen hittills och vad händer imorgon? :)

#32 - - emelie:

Är du sugen på att vinna två stycken armband? Var i så fall med i min tävling på min blogg! Du bestämmer själv hur stod vinstchans du ska ha. :)

(om du störs av den här typen av reklam behöver du inte läsa detta utan bara radera det)



Ha det gott!

#33 - - Tobias:

svar: jo tack bra sj?

#34 - - carro:

svar: aha, okej ^^ aa jag trodde väl det, även fast geografi inte är min starka sida ^^

#35 - - ANGELICA:

Svar: Haha ja! :) Okej okej. Fan vad härligt! Puss

#36 - - carro:

svar: haha, jag iaf lova att du är bättre än mig ;D

#37 - - Tobias:

svar: gött :) snackar lite och så ;)sj?

#38 - - Matilda:

sv: jag ska suss nu :)

#39 - - carro:

svar: haha, men jag vet, tro mig ;) jag sover nästan på våra SO lektioner xD

#40 - - Tobias:

svar: gött gött :D

#41 - - carro:

svar: hahaha, jo jag försöker, men är så jäkla skoltrött :/

#42 - - MADDE:

Där kom den! :)



Snart Louise så är du med på bloggtoppen, berömd bloggerska som lever värsta kändislivet. Glöm inte oss gamla kära Vikenbor då :)

#43 - - carro:

svar: har precis börjat nian, alltså inget bra att va skoltrött nu, eftersom betygen är viktigast nu :/

#44 - - carro:

svar: hehe, mjo men jag är bara lite rädd över NP, ska ju läggas till både NO&SO ämena nu :/

#45 - - carro:

svar: mjo, asså vi har väldigt dåliga lärare, som när vi fick våra höstbetyg i åttan, 25% hade IG i matte :S och det blir fler hela tiden, liksom vi lär oss inget längre :/ och vi har samma lärare på matte&no, så jag är ganska rädd på över just dom ämnena :/

#46 - - carro:

svar: det gör jag, men jag har ingen ork att sitta hemma&göra allt man skulle gjort i skolan. Jo, vår skola kan, dom bryr sig inte om eleverna, dom tänker på pengar bara ! dom skär ner på lärare hela tiden, så vissa mattegrupper är 36 st, md 1 lärare och den "speciella gruppen" är typ 20 st med 1 lärare :S det är dom som kämpar för G, själv går jag i mallen, med 32 elever och 1 lärare och det är riktigt kaos !

#47 - - carro:

svar: det ska jag ;)

#48 - - alix:

sv: haha,.. tack, men den är inte klar ännu :P ser helt fel ut med färgerna och så just nuju.

fina fisken här.. hur är det själv?

#49 - - MADDE:

Bulgarien i en vecka :D

#50 - - GM:

Svar: Ok verkar som ni faft det riktigt trevligt alltså du och pojkvännen hihi :P Jag har varit och kollat på film med en kompis, annars har jag tagit det lugnt :P



Vad händer annars då? :D



#51 - - sara:

sv: jorå det är fint, tack, hade en jättekul kväll med maskerad och allt! fast ingen såhär häftig drink (lite coolt med blått där nere tyckte jag iaf) =) ha en bra forsatt kväll/natt, eller för dig kanske det är morgon nu? ;)

#52 - - alix:

sv: jasså :} aru, inte särskilt mycket planerat. sjdå? =)

#53 - - MADDE:

Ska du till bulgarien på onsdag?! :D sunny beach?

#54 - - marie:

visst är det kul när man slår rekod:P kram

#55 - - c:

låter gott:D

#56 - - JESSICA:

ser god ut =)

Till top